וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה רשמית סוכנות פרארי ומזראטי בישראל

29.3.2012 / 13:27

מעכשיו, באופן רשמי ובמידה ויש לכם את המזומנים כמובן, גם אתם יכולים לרכוש פרארי (החל מ-1,627,501 שקל) ומזראטי (החל מ-901,241 שקל)

יום חג לחובבי המוטוריקה בישראל - היום (חמישי) הושקה באופן רשמי סוכנות הרכב למותגי מזראטי ופרארי בישראל. באירוע המיוחד בו נכחו נציגי פרארי ומזראטי מאיטליה לצד נציגי היבואנית המקומית, הושקה הסוכנות ה-59 של החברה בעולם.

בזו, שמשתרעת על שטח גדול במיוחד, כ-2 דונם ברחוב בגין 154 בתל-אביב, מוצעות מכוניות פרארי קליפורניה, פרארי 458, פרארי FF, פרארי 599, מזראטי גרנד טוריסימו, מזראטי גרנד קבריו והמזראטי קואטרו פורטה. בשטח התצוגה נמצאים גם סלונים וחדרי אירוח מיוחדים ברוח העיצוב של פרארי באיטליה. מעבר לקיר, נמצא גם מוסך החברה ומעבדת השירות לכלי הרכב הייחודיים.


יבואני פרארי ומזראטי לישראל אינם מוכנים לדבר עדיין על מספרי מכירות חזויים בשוק המקומי, אך כן שמחים להצביע על העובדה שלקוחות פרארי ומזראטי יוכלו להזמין כל דגם וגרסה של החברה בישראל, כל עוד המעות מצויות בכיסם כמובן.

כך למשל מחירה של הפרארי הבסיסית בהיצע, 'קליפורניה' עומד על 1,627,501 שקל. מכונית הספורט פרארי 458 איטליה תעלה לכם כבר 1,8,70,958 שקל ומעליה נמצאות גרסת הספיידר של ה-458 עם 2,080,193 שקל, פרארי GTB 599 עם תג מחיר של 2,329,764 שקל ובקצה, הפרארי FF עם ארבעה מושבים והנעה כפולה שמחירה 2,356,184 שקל.

גרסת הכניסה לעולם מזראטי הנה הגרנדטוריסימו 4.2 שמחירה 901,241 שקל, מעליה הקואטרופורטה עם מנוע 4.2 ליטר שמחירה מתחיל ב-919,029 שקל, דגם הגרנד קבריו ידרוש מכם הוצאה של 1,103,667 שקל ובקצה ההיצע נמצאת הגרנד טוריסימו MC סטרדלה עם 1,207,652 שקל.

רוני אקרמן, דובר אוטו איטליה אף מסר כי אמש (רביעי) הוזמנה הפרארי אנזו הראשונה לישראל וזו תגיע זמן לא רק לאחר שדורה החדש ייחשף בעולם. אל שאלת עניין התחרות ביבוא האישי מסר זוהר אלון, מנכ"ל אוטו איטליה, כי בעזרת ההבנה מהיצרנית, עלה בידם לקבל ומחירים אטרקטיביים שיקלו מאוד על עניין התחרות בישראל. בכל הקשור למותג מזראטי, מספרים נציגי החברות כי בשנים 2013 ו-2014 יגיעו לארץ דגמים נוספים וחדשים כמו מכונית סדאן זולה יותר וכן SUV גדול ואלה יסייעו לחברה להגדיל באופן משמעותי את קהל הלקוחות.

"אנחנו גאים להיות מיוצגים בישראל"

בכירי החברות שנאמו במקום הביעו התרגשות לנוכח הגעת המותגים האיטלקיים לישראל. מנכל אוטו איטליה זוהר אלון: "אוטו איטליה נוסדה כדי להביא מותגי על מוסרת ואיכות שלא היו קיימות בישראל עד כה. זהו יום חג לחובבי הריגוש המוטורי בישראל".

יואב הורוביץ מנכל אוויס ויור אוטו איטליה: "המשחק האמיתי מתחיל עכשיו. קיבלנו באוויס החלטה אסטרטגית של כניסה לתחום שלא היינו בו קודם והחיבור בין אוויס למזרטי ופרארי יחיה וינשום יחד. כל מי שיכול לרכוש את המוצרים האלה (פרארי ומזרטי. ק.ל) יקבל אצלנו את השירות הטוב ביותר."

לואיג'י ספה מזראטי מנהל פיתוח רשת סוכנים של פרארי: "אנחנו גאים להיות מיוצגים בישראל. בשנת 2011 הציגה השנה עליה ברווחיות לכדי 40 מיליון יורו. השוק הגדול ביותר למזרטי נמצא בסין וארה"ב, בעיקר לאור המיתון באירופה ואנחנו מלאי ציפיות גם לשוק הישראלי".

אנריקו גליירה, סמנכ"ל פרארי: "עם ההגעה לישראל, זה השוק ה-59 של החברה בעולם. הסיבה להגיע לישראל לא הגיעה מהרצון רק למכור עוד מכוניות, אלא שלפני כמה שנים הופתענו כשהגיעו לקוחות מישראל לסוכנות באיטליה וביקשו לקנות מכוניות, אבל לא יכולנו למכור להם, משום שלא הגענו לשוק הזה ולא עמדנו בדרישות ההומולוגציה. אז הבנו שיש להתחיל בתהליך המורכב לשווק מכוניות בישראל וזה הצריך מאתנו למצוא נציג מקומי ראוי.

ההבדל בנינו ליצרנים האחרים הוא בכך שאנחנו בוחרים את הנציג שיכול למכור מכוניות, אלא ממש לייצג את רוח החברה. אדם בעל תשוקה, סגנון חיים שנוכל להזדהות עמו ולמנות אותו לשגריר פרארי במדינה שלו. זו הפעם הראשונה שאנחנו מקימים אולם תצוגה ברוח העיצוב של פרארי מאיטליה במזינה זרה כדי להעביר את התחושה כאילו הלקוח ביקר באיטליה ובפרארי ממש. זה לא רק אולם תצוגה, זה מוזיאון. יש לנו עבר מפואר, אבל אנחנו כל הזמן מביטים אל העתיד כדי להציע מוצרים טובים יותר. אבל אין עתיד בלי עבר. אין עתיד בלי מסורת וכאן יש לנו חיבור אל העבר, שמביא טעימה מההיסטוריה של המותג."


עוד על פרארי בוואלה! רכב

עוד על מזראטי בוואלה! רכב

מצטרפים לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully