וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה השקת הפארק המוטורי בקצרין

העבודות בשטח בעיצומן אך המארגנים נאלצים לבטל את פתיחת אירוע מוטואקסטרים שהיה מתוכנן ליום העצמאות. מועד חלופי יפורסם בקרוב

בשורה קצת מאכזבת לחובבי הספורט המוטורי בארץ. פתיחת הפארק המוטורי הגדול בקצרין, במסגרת אירוע 'מוטואקסטרים קצרין', נדחתה מיום העצמאות למועד מאוחר יותר, כך מודיעים המארגנים היום. לדבריהם, העבודות להקמת הפארק טרם הסתיימו במלואן, ולכן בלית ברירה יושק בתאריך אחר, שאינו ידוע כעת.

הפארק המוטורי בצפון הארץ משתרע על שטח של 60 דונמים כחלק מפרק התיירות בעיר, והוקם בעלות כוללת של חמישה מיליון שקלים. בעתיד, המתחם יהיה ערוך להזניק מגוון רחב של תחרויות מקצועיות עם מסלולים יעודיים, כאשר הנהגים יוכלו להשתתף בסבבי ראלי ספרינט, אנדורו ומוטוקרוס.

כמות הצופים במקום מוגבלת לכ-10,000 איש, ומסביב לפרק עוטפת גדר בגובה שני מטרים. כל המסלולים מאובטחים היטב ועומדים בתקנות בטיחות מחמירות לשמירה על הצוותים והנהגים.

על קידום המיזם, אחראי ראש עיריית קצרין סמי בר-לב, שאמר כי מדובר בצעד חשוב לפעילות:"הספורט המוטורי קיבל דחיפה אדירה עם קבלת החוק המוטורי בישראל. אנו מקימים בקצרין את הפארק המוטורי שיהווה בית לספורט האקסטרים בישראל. בפארק יבנו מסלולים המתאימים לכל אחד מסוגי המרוצים, נתנו דגש גם לנוחות והבטיחות של הקהל והכול כדי שחווית הצפייה תיהיה מושלמת".

כפי שציינו בעבר, המדינה אף בודקת אפשרות להקים מסלול אספלט מקצועי למכוניות בדרום הארץ, כחלק מפארק מוטורי בגודל מלא.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully