וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס ב-204 קמ"ש: "לא רגיל לרכב חדש"

נהג צעיר כבן 20 שזה עתה הוציא רשיון נהיגה תועד בכביש 6 במהירות של 204 קמ"ש. כשהבין את חומרת מעשיו, תירץ בפני השוטר כי עבר מרכב ישן לחדש, ואינו רגיל למהירות

רק קיבל רשיון נהיגה, וכבר הסתבך עם רשויות האכיפה. תושב אום אל-פחם כבן 21 נלכד בסוף השבוע האחרון על ידי משטרת התנועה כשהוא נוהג במהירות של 204 קמ"ש. הצעיר, נהג חדש כפי שצוין, נתפס על ידי יחידת משטרת התנועה הארצית של מחוז השרון בכביש 6 בסמוך למחלף ניצני עוז לכוון דרום. בשימוע שנערך לו על ידי קצין המשטרה, אמר כי נהג עד כה על רכב ישן ולא הורגל למהירות של רכב חדש. רשיונו נפסל ל-30 יום ונפתח נגדו תיק תלת"ן (עבירות חמורות). כך מוסר פקד זיוון פרידן מאגף התנועה.

מקרה נוסף של עבירת מהירות מופרזת נקלט על ידי משטרת התנועה של מחוז תל-אביב - הפעם במהירות של 155 קמ"ש. האירוע התרחש ליד מחלף בר-אילן בצומת המרכזי של קרית אונו בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש בלבד. בבדיקה שערכו השוטרים במקום התברר כי מדובר בנהגת בת 20 שלדבריה קיבלה הודעה מבן זוגה, על כך שהוריה היו מעורבים בתאונת-דרכים ולכן מיהרה להגיע לבית החולים. לאחר שנתפסה, התברר כי בן זוגה עבד עליה, כי "רצה שתגיע אליו מהר". רשיונה נפסל ל-30 יום.

במסגרת פעילות שגרתית של אגף התנועה בצפון הארץ, נתפס נהג שיכור ברמה גבוהה פי 1.5 מהמותר על כביש 65 באזור כפר-תבור, לאחר שביחידת עמקים התקבל דיווח ממוקד 100 על נהג שנוסע בפראות ומזגזג. משטרת התנועה לכדה את הצעיר בן ה-23 תושב יקנעם וננקטו נגדו צעדים משפטיים.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully