וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנגו יפעל גם בחניונים וגם ישלם על הרחיצה

24.7.2012 / 12:51

"פנגו חניה סלולרית", משיקה שירות חדש תחת השם "פנגו+" המוסיף אפשרות לשלם על חניונים ורחיצת רכב דרך הסלולארי

חמש שנים לאחר שהושק שירות "פנגו חניה סלולארית" בישראל ועם כ-600,000 מנויים, מילגם חניה סלולארית מרחיבה את יכולות התשלום עם שירות זה לתחומי שימוש נוספים ברכב. אפליקציה חדשה של פנגו תציע החל ממחר (25.7.2012) אפשרות תשלום על חניה בחניונים ובתחנות שטיפומט באמצעות הטלפון הסלולארי, בנוסף לאפשרות הקיימת של תשלום על חניה בכחול לבן בכל רחבי הארץ.

רועי אלבז מנכ"ל מילגם חניה סלולרית המפעילה את פנגו+: "תהליך המיתוג מחדש וסימן הפלוס שנוסף אליו נועד לבטא את כניסתה של פנגו לתחומים חדשים ולבסס את פנגו+ כאמצעי תשלום לשירותים שאינם רק מתחום הרכב אותם ניתן יהיה לשלם באמצעות האפליקציה". לדברי החברה, עלות המיתוג מחדש של השירות עומד על 1.5 מיליון שקלים.

התשלום בחניונים יתבצע לאחר הזנת באפליקציה את הקוד המופיע על גבי כרטיס החניה ומקבלים אישור התשלום מפנגו+. בסיום החניה מכניסים את הכרטיס לבולען המחסום ונוסעים. בנוסף, באמצעות פנגו+ ניתן יהיה לקבל שליטה אונליין על פירוט החניות והקבלות באתר החברה ואפשרות הדפסה לצורך החזרים ממקום העבודה. עלות ההפעלה שח שערות זה הנו 50 אגורות.

שירות "פנגו +" יציע גם את האפשרות לשלם בתחנות שטיפומט לרחיצת הרכב, בתעריף מוזל ב-170 תחנות שטיפומט ברחבי הארץ. שירות השטיפה מציע אפשרויות לדירוג התחנות, ניווט לתחנה הקרובה ושיתוף חברים.

עוד אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

ממשיכים לדבר על אמצעי חניה בפורום הרכב של וואלה!

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פנגו
  • חניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully