וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה למאזדה 6 החדשה

מאזדה מפרסמת מספר תמונות חדשות ומעט מידע אודות המשפחתית הגדולה שלה עם בכורה רשמית בתערוכת מוסקבה. בישראל בדצמבר

אלה הן התמונות הטובות ביותר שמאזדה מרשה להציג כיום לקראת חשיפת מאזדה 6 החדשה. היצרנית היפנית שחררה חמישה טיזרים לאחרונה ברשת כדי לעורר את יצר הסקרנות, אך הטילה ערפול מוחלט על צורתה הסופית של המכונית, וכנ"ל לגבי המפרטים הטכנולוגיים שהותקנו בקרביה.

המאזדה 6 החדשה, דור שלוש, מבוססת על הטקארי קונספט שהוצגה לפני כשנה. הקונספט נוסד תחת שפת ה-'קודו דיזיין' (KODO-SOUL OF MOTION) המודרנית של היפנית עם קווים אגרסייבים בחזית, במותניים ולאורך קו הפרופיל. אם משווים אותה למכונית החדשה ביותר של מאזדה, ה-CX5, הן חולקות דמיון באזור השבכה ויחידות התאורה מלפנים. פרט לכך, מאזדה טוענת שהיא משקפת בצורה חלקית גם את מאזדה 3 הבאה.

כמו ה-CX5, מאזדה תעשה שימוש במנוע 2.0 ל' בטכנולוגיית סקי-אקטיב בשידוך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית. זוהי גם המכונית הראשונה של מאזדה שמצוידת במערכת אגירת אנרגיה מבלימה (i-ELOOP) כחלק מאסטרטגית החברה להפחית את השימוש בנפט, לעבור להנעה חשמלית ולקזז משמעותית את פליטת דו-תחמוצת הפחמן.

הדור הקודם של מאזדה 6 נמכר במשך חמש שנים משנת 2007 וחלק פלטפורמה עם פורד אדג' בין היתר. עד כה, מכרה מאזדה מעל מיליון עותקים מהמשפחתית הגדולה מאז שהחל שיווקה בשנת 2002 ברחבי העולם.

מיובאנית מאזדה לישראל 'דלק מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי המאזדה 6 החדשה תגיע אלינו בחודש דצמבר.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully