וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבר מחזירה לישראל את אופנועי דיאלים

30.7.2012 / 15:30

לראשונה בישראל, חברת הליסינג 'אלבר' תייבא את מותג הקטנועים והאופנועים הקוריאני דאלים לישראל. ישווקו גם בליסינג

חברת הליסינג 'אלבר' תרחיב את שירותיה ותהפוך גם ליבואנית רכב, אך דווקא למותג הדו-גלגלי דיאלים. נשיא קבוצת אלעזרא בעלי 'אלבר', מר אלי אלעזרא: "הפצת דגמי דיאלים בארץ הינה מהלך נוסף של 'אלבר' לחיזוק אחיזתה בענף הרכב ולגיוון היצע המוצרים לקהל הפרטי".

תשעה כלי דו-גלגלי של מותג דיאלים הקוריאני יגיעו בתחילת הדרך לישראל, מתוכם שלושה אופנועים ושישה קטנועים, כולם עד נפח מנוע של 250 סמ"ק. במסגרת ההתקשרות עם היצרנית הקוריאנית (לשלוש שנים), מתכוונת 'אלבר' להתחיל ולשווק את הקטנועים בחודשים הקרובים בין השאר באמצעות 40 סניפי המכירה ואולמות התצוגה של 'אלבר' הפרוסים ברחבי הארץ. צפי המכירות לקטנועים והאופנועים החדשים יעמוד על מאות יחידות בשנה, כלאלבר ישנה גם כוונה לשווק את כלים אלה גם במסגרת ליסינג תפעולי ללקוחות פרטיים ולחברות. זאת מאחר ושימוש בקטנוע בנפח מוגבל אינו נושא שווי שימוש למס.

למרות היות שוק הדו-גלגלי מצומצם ותחרותי מאוד בישראל, מנהל הפעילות בישראל דיויד וינשטיין מציין: "מבחינתנו מדובר בהזדמנות פז להחדיר מותג מוצלח ואמין לשוק הישראלי, יש לנו אמון מלא במותג Daelim ובערכים שהוא מייצג, אנו סבורים שעם הליווי והתשתית הענפה של 'אלבר' נוכל להיות שחקנים משמעותיים בשוק הדו-גלגלי בישראל".


מי את Daelim? יצרנית הקטנועים דיאלים הוקמה בשנת 1978 והיא חברת האופנועים הגדולה ביותר בקוריאה. ל-Daelim קו מוצרים המורכב מ-22 דגמים (16 דגמי קטנוע ו-6 דגמי אופנועים), כולל מספר דגמי טרקטורונים והיא מחזיקה בכ-60% מנתח השוק המקומי בקוריאה. Daelim מייצאת ל-38 מדינות, כאשר אירופה מהווה 77 אחוז מנתח הייצוא של דיאלים.


עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

כאן תמצאו מבחן לאופנוע והקטנוע הבא שלכם

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלי אלעזרא נשיא קבוצת אלעזרא, דיוויד ויינשטיין מנכל דיאלים ישראל, ינון עמית מנכ"ל אלבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully