וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה אוונסיס וראב 4 נקראים למוסך

היבואנית לישראל יוניון מוטורס הפעילה קריאת תיקון יזומה לדגם הפנאי ראב 4 ואוונסיס המשפחתית בעקבות ריקול עולמי שנוגע לליקויים בסרן האחורי

יבואנית טויוטה לישראל 'יוניון מוטורס' תזמן כמה אלפי כלי-רכב לתיקון יזום. מדובר בקריאת תיקון בהיקף של כ-6,500 מכוניות מדגם ראב 4 וטויוטה אוונסיס אשר עברו כיוונן סרן אחורי שלא על פי הוראות היצרן. הראב 4 המעורב בקריאה הוא משנות ייצור 2005-2010 והאוונסיס מהשנים 2008-2011.

לדברי היבואנית, הליקוי מתייחס לכוון לא תקין של הסרן האחורי שבוצע בניגוד להנחיות יצרנית הרכב היפנית. פעולה זו עלולה להביא לחוסר איזון, ובאירופה דווחו עד עתה רק כמה מקרים בודדים במסגרת התופעה אך ללא אירועים בטיחותיים. "קריאת השירות נעשית באופן יזום וכצעד של משנה זהירות ואבטחת איכות, וזאת על מנת להבטיח תקינותו המוחלטת של הרכב", כך טויוטה ישראל.

כנהוג, לקוחות יקבלו לביתם הודעה על זימון במסגרת קריאת השירות בישראל, ואלה יגיעו לבדיקה שתארך כחצי שעה ועד שעתיים במקרה שנדרש תיקון או החלפת חלקים. הטיפול יתבצע במרכזי השירות המורשים של טויוטה בישראל ללא עלות מצד הלקוח. יש לציין, כמו תמיד, כי מי שלא מתפקד לקריאת השירות לא יוכל לחדש את רישיון הרכב שלו לפי הנחיות משרד התחבורה.

עוד קריאות תיקון בוואלה! רכב
טויוטה, אלופת הקריאות לתיקון
"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully