וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה מקומית: קאן-אם קומנדר

9.8.2012 / 8:12

שוק טרקטורוני ה'סייד-ביי-סייד' מתלהט עם הגעת קאן-אם קומנדר החדש. האם יש לפולאריס RZR סיבה לחשוש?

קובי אליהו

צילום וידאו: דייב שחר
צילום סטילס: רונן טופלברג, קובי ליאני
עריכה: רן צימט

"שוק טרקטורוני ה'סייד-ביי-סייד' בישראל מקדים את העולם ומצליח לטרוף 60 אחוזים משוק הטרקטורונים", כך קידם רם עוזיאל, סמנכ"ל עופר אבניר, את פניו של אחד מכלי השטח הקרביים ביותר שנחתו בישראל בתקופה האחרונה. הקומנדר, מגיע לישראל בשתי גרסאות מנועים ומבנה כללי, קומנדר 800 שלה 71 כ"ס והקומנדר 1000X שמנועו מפיק כבר 85 כ"ס.

הקומנדר החדש, מלבד כמובן יכולת הנעה כפולה מתוחכמת (מופעלת במתג), מציע שלל אביזרים שימושיים: כלוב בטיחות עבה (5 ס"מ) שמותאם גם לתקנוני תחרויות, מושבי ספורט מלאים, תא מטען דו שלבי שנושא 270 ק"ג או 362 ליטר (גם נגד מים), כושר גרירה של 680 קילו, מכל דלק של 38 ליטר, מערכת תאורה חזקה במיוחד, חגורות בטיחות אקטיביות (ללא חגירה מוגבלת המהירות ל-30 קמ"ש), מצערת אלקטרונית, יכולת להגביל את מהירות הנסיעה אלקטרונית, הכנה לכננת קדמית עם אפשרות להעבירה לאחור בקלות, דיפרנציאל אחורי ננעל ועוד. המחיר לעומת זאת, אינו זול. גרסת ה-800 תעלה 109,900 שקל ואילו גרסת ה-1000X הבכירה תעלה 129,900 שקל.

נהיגת ההתרשמות הקצרה שניתנה לנו במקום ההשקה, גילתה שני כלים זריזים מאוד, כאשר גרסת ה-1000X עם מתלי ה-FOX המתקדמים, לועסת את השטח באופן מקצועי ומתפקדת תחת ידיים מיומנות כרכב מירוץ לכל דבר. אין ספק גם שחגורות הבטיחות ורשתות הצד הנשלפות מוסיפים ממד חשוב לבטיחות. נהיגה זו הייתה כמובן קצרה מדי כדי להעביר רשמים עמוקים, ולכן בקרוב נערוך לקומנדר מבחן מסודר ובו אף ננסה להפגישו עם יריבו פולאריס RZR.

שוק הטרקטורונים מסוג זה נשלט ללא עוררין עד כה על ידי ה-RZR של פולאריס וממנו עלו כבר מאות כלים על דרכי העפר. לכן, בעופר אבניר צופים תחרות עזה, בעיקר בשבירת ההגמוניה של פולאריס בתחום זה. אולם, למרות שבעופר אבניר צופים לעשרות מסירות כבר בחודשים הראשונים, אין הם מציעים בשלב זה אפשרות טרייד אין לכלים מתוצרת פולאריס.

עוד שטח ופנאי בוואלה! רכב

עוד חדשות על קאן-אם

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully