וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 6 החדשה נחשפת במלואה

מאזדה מפיצה תמונות ופרטים אודות המשפחתית הגדולה והחשובה שלה מאזדה 6. תהיה גדולה יותר, חסכונית ואיכותית מקודמתה. בישראל בעוד ארבעה חודשים

במסגרת ההכנות האחרונות לאירועי פתיחת תערוכת מוסקבה, אנו מקבלים את הפרטים הטריים והרשמיים אודות המשפחתית הגדולה מאזדה 6 שתגיע לארץ לקראת דצמבר הקרוב. הדור השלישי כך עולה יהיה מרווח מהדור היוצא ומצויד במנועים חסכוניים יותר כפי שמשרתים את דגם הקרוסאובר החדש CX-5 המתהדר בטכנולוגיית סקיי-אקטיב.

אחרי שלוש התמונות (טיזרים) שנחשפו ממש לאחרונה, ניתן לראות כעת את מאזדה 6 בעיצוב סדרתי מוחלט. המשפחתית שואבת לא מעט השראה מדגם הקונספט טקארי שהוצג לפני כשנתיים (אם כי נועזת פחות) עם קווים ספורטיביים ונשענת על שפת ה-'קודו-דיזיין'. אם אתם רוצים לדעת כיצד תראה מאזדה 3 החדשה אפשר לנחש שהמשפחתית תהיה העתק מוקטן של ה-6 כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות, תוך שינויים קלים בגופי התאורה (כולל נורות LED) והפרופורציות הכלליות.

מאזדה תמכור את ה-6 בשלושה מרכבים קלאסיים: סדאן, הצ'בק וסטיישן עם שלדה קשיחה ב-30 אחוזים לטובת שיפור ההתנהגות. מבחינת מימדיה, ה-6 החדשה רושמת צמיחה כמעט בכל סעיף: אורכה עומד על 4.86 מ', רוחבה 1.84 מ', גובהה 1.46 מ' ובסיס הגלגלים הוגדל גם הוא בכמעט 10 ס"מ אל 2.83 מ'. מאזדה טוענת לשיפור במרווח מרפקים וברכיים עבור יושבי השורה השנייה. נפח תא המטען יהיה קל יותר ונגיש בזכות תוספת של 3.5 ס"מ בדפנות, וזה עומד על 483 ל' וניתן להרחיבו עם קיפול המושבים ל-1,190 ליטרים.

הקבינה פוסלה מהיסוד כדי להתאים את המכונית לסטנדרטים של המתחרות הישירות. שימוש בתרכובות רכות בגוף לוח הפקדים, איזור לוח המחוונים וחיפויי המושבים אמורים לשדר תחושה יוקרתית יותר ואווירה נעימה לנוסעים. הדקורציה תוצע בשני שילובים של בהיר וכהה עם ריפודי בד מהודרים. מערכת השמע שודרגה אף היא וכך גם השליטה עליה מגלגל ההגה.

שני המנועים המרכזיים של מאזדה 6 החדשה עבור השוק הרוסי מוצעים בנפחים של 2.0 ל' ו-2.5 ל'. הראשון סוחט תפוקה מרבית של 150 כ"ס -21.7 קג"מ בשידוך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית או ידנית, בעוד הגרסה הבכירה תחלץ 192 כ"ס ו-26 קג"מ.

המנועים המיועדים אל אירופה ככל הנראה יגיעו בהספק מובחן וחזק במעט במהדורת בסיס, כאשר גרסת הבנזין לשוק המקומי בנפח 2.0 ל' מצוידת ב-165 כ"ס ומנוע טורבו-דיזל לאירופה יעמיד לרשות הנהגים 150 כ"ס עם תיבות הילוכים זהות. בנוסף לכך, המנועים כבר עומדים בתקן יורו 6 ולכן יהיו חסכוניים ונקיים מהדגם הקודם באחוזים ניכרים.

אחרי ההופעה ברוסיה מאזדה תשווק את המכונית בסתיו הקרוב. לישראל, כפי שנמסר בעבר לוואלה! רכב על ידי היבואנית דלק מוטורס, תגיע מאזדה 6 החדשה לקראת שנת 2013.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully