וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק קופה טורבו: דרקון ב-400 קמ"ש

ג'ון הנסי שולף את כל התותחים הכבדים ותוחב בקדילאק קופה מנוע גרנדיוזי עם שני מגדשים שמזניק את ההספק המרבי ל-1,200 כ"ס. אמריקה בלי מעצורים

1,200 כ"ס הוא ככל הנראה מספר פופולארי בקרבן של מכוניות העל בשנה האחרונה. אולי בכלל מדובר ברף פסיכולוגי, אולם כשכל העיניים נשואות אל בוגטי ויירון ויטס - המכונית הסדרתית היחידה עם תפוקה רשמית כה גבוהה, כל מי שעוסק ביצירות מופרכות מסוגה חושב לקרוא עליה תגר מצויד במספרים דומים. לראייה, קדילאק קופה VR מסדנת ג'ון הנסי.

אחרי שכבר השיק גרסה דומה עם 1,000 כ"ס, המתכון של הנסי פשוט וישיר: לוקחים קדילאק קופה CTS-V סטנדרטית ובמילותיו של ג'רמי קלארקסון "משליכים הכול החוצה". במקום מנוע ה-6.2 ל' שמונה צילינדרים הנסי משתיל בחזיתה מנוע בנפח 7.0 ל' ועליו מותקנים שני מגדשי-טורבו, מצנן ביניים מוגדל, מערכת ניהול מנוע חדשה (מיפוי מתוחכם יותר) ומוסיף לה כמה תוספות חיצוניות כחישוקים מושחרים ובלמי ברמבו ענקיים ( שמונה בוכנות מלפנים ושש מאחור).

בשידוך לתיבת ששה הילוכים ידנית מחוזקת, הקאדי קופה האמתנית הממותגת כ-VR1200, משחררת לגלגלים האחוריים 1,226 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-140 קג"מ ב-4,000 סל"ד.

המיאוץ הקלאסי מעמידה ל-100 קמ"ש אורך רק 3 שניות, רבע מייל (401 מ') היא עושה ב-10.2 שניות, ואם לא מרפים ממנה היא גם מגרדת 400 קמ"ש (מהירות רשמית 395 קמ"ש).

הצוות של הסדנה טוען שבמירוצי קו ישר (דראג) מעט מאוד מכוניות יכולות לגבור עליה (מה שמעלה ספקות לגבי יכולת ההיגוי שממילא אינה מבריקה בדגם זה). מכל מקום, הנסי ירכיב רק 12 מכוניות מסדרת הקופה VR החדשה וימכור כל שדרוג בתמורה ל-25 אלף דולרים (100 אלף שקלים לפני מס). שווה? רק אם אתם מ-מ-ש ממהרים.

מבחן לקדילאק קופה
פורום הרכב של וואלה!

ג'ון הנסי קאדילאק CTS-V  קופה טווין טורבו. אתר יצרן
ג'ון הנסי קאדילאק CTS-V קופה טווין טורבו/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully