וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיבה על אופניים הורסת לכם את חיי המין

ירון רוולסצ'י

22.10.2012 / 8:57

מצד שני, חדר שינה הצבוע בסגול עשוי להגביר את החרמנות. קבלו עשרה מחקרים מעולם הסקס

המילה מחקר מעלה בכל אדם נורמטיבי קונוטציות של חלוקים לבנים, עכברים מדוכאים ומדענים עם שיער לבן. אך כאשר מדובר על מחקרים העוסקים בסקס, המדע הופך להיות פתאום יותר אטרקטיבי. מעבר למחקרים "המיסיונרים" שמתעסקים בשאלות כמו: האם הגודל באמת קובע וכמה פעמים ביום נשים חושבות על סקס לעומת גברים, ישנם כמה חוקרים זקורי מבחנות עם יותר מדי זמן פנוי שמעדיפים להתעסק בצדדים היותר מסקרנים והפחות מסוקרים של המילה הכי פופולארית בעולם. קיבצנו לכם כמה וכמה מחקרים סקסיים למדי:

עשר (פחות שמונה) אצבעות: ד"ר טאי בום קים מאוניברסיטת 'גצ'ון' בקוריאה בטח שאל את עצמו במחקר האחרון שלו איך הוא יכול להקל על בחורות ברחבי העולם לבדוק אם הבחור שמולן ראוי להן מבחינה מינית. הלך הדוקטור, בחן ומצא (לאחר שמדד במצב זקור ורפוי 144 איברי מין גבריים) שהיחס בין האצבע המורה ואורך הקמיצה באותה יד נותן אינדיקציה נכונה לגבי גודל איבר המין. תוצאות המחקר מאשרות שככל שהקמיצה גדולה יותר מהאצבע המורה, אורך הפין גדול יותר.

לא אומרים איכס: מחקר שנעשה לאחרונה באוניברסיטת 'חרונינגן' בהולנד נותן תקווה לכל אותם גברים שמעדיפים לפסוח על מקלחת ודאודורנט אחרי יום מתיש בעבודה. שארמיין הבורג, אחד החוקרים שלקח חלק במחקר הריחני, מסביר: "בחנו 16 נשים שונות שקיבלו משימות לא נעימות במיוחד כמו ניקוי אסלה ואכילת עוגייה שלצידה תולעת, כל זאת בזמן שהוקרנו להם סרטים בעלי אופי מיני". מסקנות המחקר מראות שנשים אשר חוות התעוררות מינית יכולות להבליג על ריחות ומצבים לא נעימים אם הן יודעות שבסופו של דבר יבואו על סיפוקן.

דיפ פרפל: בלי לבצע שום מחקר מקיף, אפשר להגיד בוודאות שרוב קירות חדרי השינה בעולם צבועים בלבן. האתר Littlewoods ערך סקר בין גולשיו בו נקבע חד משמעית שהצבע הכי מעורר מינית על קירות חדר המיטות הוא סגול על גווניו. משתתפי הסקר שבחרו לצבוע בסגול את חדריהם דיווחו על 3.49 מפגשים מיניים בממוצע מדי שבוע. למקום השני אגב, הגיע הצבע האדום ובמדליית הארד ל"קירות ותקרות" זכה הצבע: כחול שמיים (Sky Blue).

בחורה מסכלת לגבר במכנסיים. ShutterStock
וואו, הקמיצה שלך לא משקרת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שיא חדש: אוניברסיטת לונדון בשיתוף האתר Lovehoneyהחליטו להוכיח מחדש את הטענה הרווחת שגברים מגיעים לשיא אונם בגיל 18. 1281 גברים ונשים נבדקו בשנה האחרונה והציתו מחדש את הויכוח הישן. מסתבר שחרמנות נעורים היא לא הפרמטר היחיד וגם ניסיון וידע קובעים. המחקר החדש טוען שגברים מגיעים לשיא תפוקתם המינית דווקא בגיל 33. נערים בני 18 יכולים אולי להחזיק זמן רב יותר, אבל רק בגיל מאוחר הם באמת לומדים לחבר בין הגיל לתרגיל.

אל אופן: השימוש באופניים ככלי תחבורה זול וזמין הפך לפופולארי בשנים האחרונות. מחקר מסקרן של המגזין The Journal of sexual medicine הגיע למסקנה הלא סימפטית שנשים המקפידות לדווש על בסיס קבוע חוות ירידה בתחושה באיבר המין ופגיעה מתמשכת באיכות יחסי המין. אז בנות, אולי כדאי שתחליפו לקורקינט?

הזמן דופק: אוניברסיטת Mcgill בקנדה חקרה ומצאה באמצעות הדמיה תרמית של גוף אישה שהזמן הממוצע הלוקח לנשים לגמור הוא כ-12 דקות. נהוג היה לחשוב שאישה מגיעה לאורגזמה לאחר מינימום של 20 דקות, אך המחקר קובע שגברים ונשים באים על סיפוקם אחרי פרק זמן דומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילוסטרציה. ShutterStock
12 לוקח לה לאישה להגיע לגן עדן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פלייסקסשן: סקר של האתר Gamehouse שכלל 2000 גולשות, קבע שגיימריות (בחורות עם חולשה יתרה למשחקי מחשב) עושות ונהנות יותר מסקס מנשים המעדיפות לשחק בחנויות בגדים או כאלו המעדיפות לק בציפורניים משלט בין הידיים. אז בפעם הבאה שאתה מכיר בחורה שמאוהבת ב-world of warcraft, תדע שהיא מציאה.

קיץ לוהט: למרות שחם ודביק בחוץ, מחקר רענן של אוניברסיטת בוסטון מגלה שאוגוסט הוא החודש הטוב ביותר לחיי הסקס שלכם. הסיבה: הטוסטסטרון ("הורמון החרמנות") בדם גבוה יותר בעקבות פעילות השמש שמכפילה את רמת החשק המיני. אל תשכחו קרם ואמצעי הגנה.

לבריאות: אמרו את זה קודם, לפניי, זה כן משנה: אם יש מסקנה אחת שכל החוקרים מגיעים אליה בסופו של יום, היא שיחסי מין המתבצעים על בסיס קבוע מסייעים במניעת מחלות לב, מחזקים את העצמות, מורידים משמעותית את הסיכוי לחלות בסרטן האשכים ואף מקלים על גמילה מעישון. אתם עוד פה?

אילוסטרציה. ShutterStock
רוצים להיות בריאים יותר? תיכנסו למיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully