וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי לאורך המדינה. מוכנים לזינוק?

12.12.2012 / 8:09

מירוץ באחה חוצה ישראל יזנק היום (רביעי) לדרך מצפון הארץ אל אילת. שלושה ימי תחרות, עשרות משתתפים ובפעם הראשונה, באופן חוקי

יריית הפתיחה: מירוץ באחה חרמון אילת מזניק היום (רביעי) את מתחריו לראשונה באופן חוקי. אל מירוץ זה נרשמו כ-40 כלי רכב תחרותיים, מהם 15 ג'יפים תחרותיים, 10 אופנועים, 10 רייזרים וכ-5 טרקקטורונים כשהיעד, תחרות בשלושה ימים מאורגנים לאורכה של המדינה דרך השטח. מירוץ זה הנו המירוץ השלישי בסדרת אליפות ישראל בבאחה 2012. את האירוע מנהל נועם היימן ועל ניהול המירוץ אחראים מישל גדז' ויואב אבגר.

היום (רביעי) יתכנסו כל המתחרים בקצרין לטובת בדיקות טכניות ולביצוע מירוץ ראווה ראשון (פרולוג) במסלול שאורכו 5 קילומטרים בלבד. על פי תוצאות מירוץ ראשוני זה, יקבע סדר ההזנקה של המתחרים אל החלק המשמעותי יותר בבוקר יום חמישי. ביום זה יזנקו המתחרים ממרום גולן בשעות הבוקר המוקדמות אל פורן, גשר אדם, מדבר יהודה, צומת לידו כשסיום היום מתוכנן לפארק הנוקדים ובין הקטעים התחרותיים יהיו גם קטעי קישור מוסדרים.

ביום שישי, היום השלישי למירוץ, יזנקו המתחרים מחוות האנטילופות על ציר המערכת אל מנוחה ומשם אל פארק הקרח באילת. לכשיגיעו כל המתחרים לאילת, ובתקווה בשלום, תערך מסיבת ביום וביום שבת יחולקו הגביעים למנצחים.

השנה, גם אנו ניקח חלק במירוץ זה כשנצטרף לצוות התחרותי והסיוע של עידו כהן המתחרה במירוץ זה עם גרסה מוסבת למירוצים של הזיבר MK2 שנבנה על ידו, כך שעדכונים מהשטח תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ראלי באחה חרמון אילת זיבר MK2 של עידו כהן. קובי ליאני
הזיבר מירוץ של עידו כהן/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully