וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם את הפרארי החזקה בעולם משפרים?

סדנת קאם שאפט רכשה לעצמה אחת מהחתיכות הראשונות של פרארי F12 ברלינטה וניסתה לבצע בה כמה חטאים משלה. זה נגמר עם קיט קוסמטי שנוי במחלוקת

פרארי F12 ברלינטה היא הפרארי החזקה ביותר בעולם. היא גם הפרארי המבוקשת ביותר למרות שההיצע ממנה יסתכם במספרים מוגבלים מאוד. ועם זאת, סדנת 'קאם שאפט' ("פרמיום שאפט") השוכנת בגרמניה הצליחה לרכוש אחת ולהתלבש עליה עם כל הציוד העומד לרשותה. התוצאה? לא מי יודע מרגשת.

במנוע ה-V12 של הברלינטה בנפח 6.2 ל' לא נגעו בכלל, אלא ניסו לשנות חלק מתכונות ניהולו כדי לשדרג את ההספק. אולם גם לאחר מכן התפוקה המרבית עומדת פחות או יותר על 740-750 כ"ס (עלייה זעומה בעוצמה) והמומנט טיפס קלות ל-71 קג"מ. את התאוצה ל-100 קמ"ש דרך תיבת הדאבל קלאץ תעשה הברלינטה בפרק זמן של 3 שניות (3.1 ש') ועד מהירות מרבית של 344 קמ"ש (340 קמ"ש).

השלב הבא היה לטפל בחזות החיצונית. קאם שאפט חובבת גוונים הדומים לסיבי פחם, ולכן בחרה עבורה בערכה המדמה את החומר האקוזטי, או מה שנקרא בסדנה "Matt Graphite metallic". בשלב האחרון התאימה לה חישוקים תואמים, השתילה כמה לוגואים משלה על גוף המכונית ובתא הנוסעים וסיימה עם תג מחיר של 3,000 יורו (כ-15 אלף שקלים לפני מס).

למי שרכש בארץ את הברלינטה, בעלות של 2.5 מיליון שקלים לא פחות, מדובר בדמי הוצאות השווים בערכם לדלק שיספיק לכמה חודשים בודדים. לאור החבילה השכונתית משהו של קאם-שאפט, בהחלט עדיף למלא את המיכל ולא להתפתות לקישוטים סרי טעם. קל וחומר כשזו הברלינטה.

פרארי F12 ברלינטה בישראל

עוד הרבה סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully