וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטוקרוס ישראלי: סוף עונת 2012

19.1.2013 / 8:21

עידו כרמון מנצח את הקטגוריה הפתוחה, רגב צרפתי את המתחילים ועוד. הארגון מצוין, המסלול מקצועי ומחכים לעונת 2013

קובי ליאני

צילום: קובי ליאני
עריכה: רן צימט

סיום מצוין לעונת 2012 במוטוקרוס הישראלי. אחרי סדרה קצרה של מירוצים חוקיים, חזרו המתחרים אל המתחם התחרותי שהוקם עבורם בוינגייט. אחרי שבוע של סופת גשמים שהותירה את חותמה בכל מקום בישראל לטובה ולרעה, מזג אוויר מושלם שכזה אפילו בהזמנה לא ניתן היה לקבל. שמש ממלאת את השמיים ברוב שעות היום, קרירות קלה באוויר ובעיקר מסלול יבש וללא טיפת אבק היו התפאורה.

מספר המתחרים במירוץ זה לא היה גדול כמצופה משום מה, אבל הדבר לא הפחית מרמת התחרותיות על המסלול. מלבד קטגוריית הילדים שאליה נרשמו 5 מתחרים, אך רק שלושה זינקו בשל תקלות טכניות של שני האחרים, 19 רוכבי מוטוקרוס זינקו אל שתי הקטגוריות (פתוחה ומתחילים) ו-29 רוכבי אינדורו בהתאם.

מירוץ מוטוקרוס עונת 2012 וינגייט. קובי ליאני
מירוץ מוטוקרוס עונת 2012 וינגייט/קובי ליאני

אקשן יש, צופים פחות

כל מקצי התחרות באשר הם, סיפקו אקשן עשיר לצופים שצבאו על גדרות המתחם. כבר במקצה הראשון של מוטוקרוס, מתחילים תחרותיות מרשימה ורכיבה על הקצה של מרבית המשתתפים ועד להצעת נישואין מקורית ומפתיעה של המתחרה רועי קליין. רגב צרפתי הוביל את רוב המקצה הראשון ומצליח, למרות שנעקף על ידי שני מתחרים (אבייתר כהן ודניאל דרור) גם לסיים ראשון. רגב צרפתי ממשיך לרכב חזק גם במקצה השני וגם אותו מנצח, כשבמקום השני נמצא אבייתר כהן.

לאחר מכן עולים אל הקטגוריה הפתוחה יחד עם ה'לייטס' וגם שם, למרות מספר מועט של מתחרים, הקרבות מרהיבים. עקיפות מתרחשות לאורך כל המסלול, פה ושם רוכבים נוחתים לא טוב אחרי קפיצות גבוהות, אך עידו כרמון מוביל את השלישיה המקצוענית עד לסיום ומנצח. ב'לייטס', אריאל דדיה מסיים ראשון. במקצה השני עידו כרמון ממשיך לבסס את מעמדו כאלוף ואריאל דדיה נאלץ להסתפק במקום השני אחרי רועי שלומי שרוכב חזק מאוד במקצה זה.

כשקבוצת רוכבי האינדורו עולים על המסלול, מלבד ריח גזי הפליטה המשומנים של מנועי 2 הפעימות, בלגן אופף את המסלול. אחרי 2 הקפות, כבר קשה לראות מי מוביל את המרוץ ועל איזה מקום נערכים הקרבות כעת. לכל ההמולה הזו מוסיפות גם תאונות, נפילות ותקיעות של אופנועים, כך שאפילו המרשל שאחראי על ספירת ההקפות מאבד ספירה ונראה שאיש לא יודע מתי המרוץ אמור להסתיים. בסופם של שני המקצים של כל אחת מקטגוריות האנדורו, ניר שחם מנצח את קטגוריית המתחילים, נדב רונן את הקטגוריה העממית וזיו כרמי את הקטגוריה המקצועית.

בחוש מרץ הקרוב תיפתח עונת המוטוקרוס לשנת 2013 וזו תכלול עד חודש ספטמבר 8 סבבי מירוץ.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

גלריית התמונות המלאה של המירוץ בפייסבוק של וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully