וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי 5: בטיחותי ומשוכלל יותר

מובילאי 5 מושק בישראל עם רשימה ארוכה של תכונות חשובות לשיפור הבטיחות. יציע תמיכה מלאה בסמארטפון, זיהוי תמרורים, התרעה על סטייה מנתיב ועוד. החל מ-4,200 שקלים

מובילאיי, החברה לפיתוח מערכות סיוע לנהג, משיקה בישראל את מובילאיי 5. החברה הישראלית שתורמת מיתרונותיה הטכנולוגיים לכמה מיצרני הרכב הגדולים בעולם (וולוו, ב.מ.וו, סיטרואן, אופל, GM) פיתחה את הדור החדש עם מספר פונקציות בטיחותיות שתסייענה לנהגים לשמור על עצמם והסובבים בדרכים.

גולת הכותרת במובילאיי 5 היא התקנת שתי תכונות חשובות נוספות על הקיימות: זיהוי תמרורי דרך ותמרורי מהירות, והצגת מידע מלא על הטלפון החכם ("סמארטפון") בזמן אמת. שתיהן מובנות במערך הבסיסי של המנגנון ביכולת ההתרעה למניעת תאונות.

המידע שיוזן לסמארטפון דרך בלו-טות' למכשירים מבוססי אנדרויד, ישלים מעתה נתונים רבים, ביניהם מידע על סגנון הנהיגה שלו, כמות ההתרעות שצובר במשך הנהיגה וכן שיתוף התרעות וסטטיסטיקות עם נהגים אחרים. התכונה השנייה היא בטכנולוגיית TSR, או Traffic Signs Recognition. פונקציה זו הכשירה את המערכת של מובילאיי לנטר תמרורים בדרכים באמצעות המצלמה המובנית ולהקרין את הנתונים בפני הנהג. מלבד התרעות על מהירות מופרזת, היא מבחינה במעברים בין שטח עירוני לשטח נסיעה בינעירוני ומיידעת על שינויים בכבישים (כמו למשל תמרור האוסר עקיפה).

פרט לכך, מערכת ההתרעות של מובילאיי 5 כוללת גם התרעות בפני התנגשות חזית-אחור, התרעה על קרבה מסוכנת להולכי-רגל, סטייה מנתיב ואי שמירת מרחק. בנוסף לאלה, קיימות תכונות מבוקרות אוטומטיות כהחלפת אורות בהתאם לתנאי הדרך (400 עד 800 מטרים מרחק מהרכב ממול).

"המערכת מהווה קפיצת דרך טכנולוגית נוספת בתחום הסיוע לנהג ומניעת התאונות", כך המנכ"ל יצחק ליטמן. המחיר למובילאיי 5 יעמוד בישראל על 4,200 שקלים. חלק מחברות הביטוח מציעות הנחה בביטוח המקיף בשיעור של עד 25 אחוזים עם התקנת המערכת ברכב.

עוד אביזרים בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully