וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל: אופנועי הונדה לספורט מוטורי

יבואנית הונדה תשווק לרוכבי ענף הספורט המוטורי בישראל ארבעה דגמים תחרותיים עם מלאי חלפים מלא: CRF250X, CRF450X, CRF250R ו-CRF450R

יבואנית דגמי הונדה לישראל חברת 'מאיר' מעלה הילוך ונכנסת עם ארבעה דגמים למירוצי דו-גלגלי בישראל. החברה נערכת להשיק בארץ סוללה של אופנועים תחרותיים כדי לקרוא תגר על אופנועי ימאהה וקוואסאקי, וכן של TM רייסינג עליהם דיווחנו לאחרונה.

במסגרת הההשקה בישראל, תחנוך הונדה ארבעה דגמים כאמור, אולם לפי שעה מחיריהם טרם ידועים שכן תאריך הגעתם ארצה מוערך בסביבות יוני-יולי הקרוב.

הדגם הבסיסי בחבורה, הוא ה-CRF250R ממשפחת המוטוקרוס של היצרן היפני. זה עבר מקצה עדכונים לאחרונה וכולל מנוע קומפקטי בעל הזרקת דלק משופרת לתגובות חדות וגמישות בתחום הנמוך. כמו כן, הותקנה לו תיבת הילוכים חדישה ושדרוגים במשאבת המים, כולל רדיאטור גדול יותר.

הדגם השני מקבוצת המוטוקרוס הוא ה-CRF450R. מדובר בדגם חדש לשנת 2013 על שלדה חדשה ועיצוב מודרני. מתחת למרכב מיכל דלק מוגדל ל-6.4 ליטרים ועוד שינויים במנוע ובבולמים שהופכים אותי תחרותי יותר.

שני הדגמים למירוצי האנדורו (סיבולת), הם ה-CRF250X ו-CRF450X. שניהם מצויידים במתנע חשמלי, מתלים בעלי שיכוך רך יותר ורגליות צד. פרטים טכנים מלאים לכל 4 הכלים ייחשפו לקראת ההשקה המקומית.

"מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, החליטה לייבא את הכלים התחרותיים לישראל על מנת לתת מענה לתרבות הרכיבה ההולכת ומתפתחת ולצורך של הרוכבים בכלים מקצועיים. אישור תקנות הספורט המוטורי אפשרו לנו להתחיל לייבא כלים תחרותיים עבור רוכבים אלו." כך שרון גלזר, מנהל חטיבת המכוניות והאופנועים ב'מאיר'.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב
ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully