וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מיליון יורו: למבורגיני ונאנו

למבורגיני חושפת בז'נבה גרסה מרהיבה המבוססת על אוואנטדור עם מנוע המפיק 740 כ"ס ותג מחיר של שלושה מיליון יורו. שלושה עותקים יעמדו במאגר

קצת לפני פתיחת תערוכת ז'נבה שנערכת ממש כעת, למבורגיני חושפת את הונאנו, מכונית על סופר קיצונית המבוססת על שלדת האואנטדור. הונאנו היא המכונית היחידה של למבורגיני שתוצג בז'נבה כדגם "חדש", אך אין ספק שהיא תמשוך אליה הרבה מאוד הבזקי מצלמות.

הונאנו מצוידת במנוע בנזין בנפח 6.5 ל' V12 המחלץ תפוקה מרבית של 740 כ"ס ומאיץ אותה ל-100 קמ"ש דרך תיבת הילוכים תחרותית שש מהירויות ב-3 שניות ועד מהירות מרבית של 220 מיילים לשעה, שהם קצת מעבר ל-350 קמ"ש.

הביצועים שלה הם ללא ספק יוצאי דופן, אך הדבר המרתק ביותר בונאנו נוגע דווקא לעלות המכירה של לצרכן האמיד: שלושה מיליון יורו, שהם כ-15 מיליון שקלים לפני מס. יתרה מכך, למבורגיני תייצר ממנה רק שלושה עותקים ועל כן ערכה ימריא בשנים שלאחר מכן למספרים חסרי תקדים בענף האספנות העולמי.

המכונית נבנתה לרגל חגיגות היובל של למבורגיני שתציין זאת במקביל לחגיגות ה-911 של פורשה. היא עשויה חומרים אקזוטיים כמו סיבי פחמן ולדברי החברה, מחלקת העיצוב ליקטה דוגמאות מענף התעופה כדי לקבל השראה; הכנף האחורית וכל הדיפונים הבולטים בה נועדו בין היתר לחזק את כוח ההצמדה ובתא הנוסעים, בעיקר מראה קרבי לתקיפת הנורדשלייפה הגרמני. היא אמנם מכוילת למסלול, אך היא חוקית לחלוטין לכביש.

המילה ונאנו אגב, מתורגמת ל"ארס" בספרדית כפי שמשתמע מהביצועים שלה. במחיר הזה אגב, אפשר לרכוש כמעט תריסר אואנטדור עם 700 כ"ס וזמינות הגיונית יותר. אבל למי שיכול, כנראה שזה באמת לא משנה. עוד יצירת מופת לספרי ההיסטוריה.

עוד הרבה על למבורגיני בוואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully