וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים מתכוננים לראלי בולגריה

28.8.2013 / 8:41

משתתפי ראלי 'ברסלאו', בהם גל שחם ורז היימן והלל סגל מקבוצת פוינטר, שיגרו את רכבי המרוץ לנקודת הזינוק בבולגריה

הבוקר הועמסו למכולה בנמל חיפה, רכבי המרוץ היוצאים לראלי ברסלאו (בולגריה). תהליך ה'המכלה' תוקתק כשעון שוויצרי, בעזרת חברת Israel Cargo Logistics שדאגה לכל הלוגיסטיקה והמשלוח. שני רכבי המרוץ, שני אופנועים ועוד טונה של ציוד וחלפים, הועמסו אל תוך המכולה, בזמן שיא של שעה וחצי בלבד; נקווה שזה סימן לבאות, לזמנים אותם ישיגו המתחרים בקטעי הדירוג של הראלי.

אל תוך המכולה הועמס ה-Zibar של גל שחם ונמרוד 'קיד' בחסות 'זירו', ו'הצוללת הצהובה' של רז היימן והלל סגל, בחסות פוינטר. אל שארית המכולה נדחקו שני אופנועים, 8 צמיגים רזרביים, שמשות וחלונות, תיבת הילוכים, דיפרנציאל, ציריות, רפידות, קליפרים, ושאר חלפים מועדים לפורענות. הלל דאג להעמיס ארגזי הכלים, שמנים, וכל מה שצריך כדי לשרוד מרוץ של יותר משבוע.

שילוח רכבי ואופנועי המרוץ חותם את הפרק הראשון בהכנות לראלי - פרק עתיר ביורוקרטיות, גיוס כספים, שיפורים וכוונונים מכאניים, מבחני דרכים וצמיגים (על אחד מהם סיפרנו לכם) וסגירת לוגיסטיקות. המכולה תושט אל נמל וורנה (בולגריה), משם יגיעו המתחרים בנסיעה של 500 קילומטרים מנהלתיים, לנקודת הזינוק בסופיה. בזאת אפשר להכריז על סיום פרק ההכנות, וההתרגשות תגיע לשיאה על קו הזינוק בסופיה, למחרת יום הכיפורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully