וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני ריסוק: טויוטה מצטיינת, אופל מאכזבת

5.9.2013 / 9:40

טויוטה קורולה החדשה מצטיינת בבטיחות במבחני הריסוק, גם מאזדה 6 ולקסוס IS החדשה מככבות. מיצובישי ספייס סטאר ואופל אדם מתקשות

ארגון הבטיחות האירופי יורו NCAP פרסם תוצאות חדשות לחמישה מבחני ריסוק חדשים לחמש מכוניות חדשות וחשובות. במבחנים אלה, טויוטה קורולה החדשה מצליחה לעמוד בציפיות ולזכות בציון הבטיחות הגבוה של 5 כוכבים. לפי החלוקה, הקורולה החדשה הצליחה להשיג ציון של 94 אחוזים בהגנה על נוסעים מבוגרים (ציון גבוה מאוד) בכל סוגי מבני הריסוק, כולל בהתנגשות בעמוד. גם ילדים הנמצאים במושבי בטיחות השיגו ציון הגנה גבוה של 82 אחוזים, במבחן המדמה דריסה של הולך רגל השיגה הקורולה ציון של 67 אחוז ומערכות הבטיחות שלה השיגו 66 אחוזים.

גם מאזדה 6 החדשה נבחנה והשיגה ציון מצוין של 5 כוכבי בטיחות. באופן פרטני יותר, השיגה ה-6 החדשה ציון של 92 אחוז בהגנה על נוסעים מבוגרים, 77 אחוז בהגנה על ילדים, 66 אחוזים בהגנה על הולכי רגל במקרה של דריסה ו-81 אחוזים נוספים הגיע מצדן של מערכות הבטיחות האלקטרוניות.

לקסוס IS החדשה היא הנבחנת השלישית להצטיין במבחן זה, גם כן עם 5 כוכבים. בבחינת ההגנה על נוסעים מבוגרים, הלקסוס הזו הצליחה להשיג ציון של 91 אחוזים, בהגנה על ילדים היא השיגה ציון של 85 אחוזים, 80 אחוזים היה הציון בהגנה על הולכי רגל במקרה של דריסה ומערכות הבטיחות האלקטרוניות שלה השיגו 66 אחוזים.

אלה היו שלוש המצטיינות של מבחן זה, אך שתי הבאות התקשו להרשים את הבוחנים והשיגו ציון של 4 כוכבים. המכונית הראשונה היא המיצובישי ספייס סטאר החדשה שאמנם השיגה ציון של 90 אחוזים בהגנה על מבוגרים, אך הסתפקה ב-77 אחוזים בהגנה על ילדים, 73 אחוזים בהגנה על הולכי רגל ו-55 אחוזים בלבד במבחן למערכות הבטיחות האלקטרוניות.

המכונית האחרונה במבחן זה היא אופל אדם שתגיע ככל הנראה בקרוב לישראל. גם היא, עם 4 כוכבים בלבד, משיגה 87 אחוז בהגנה על מבוגרים, כאשר היא ספגה הערה על הגנת צוואר הנוסעים מלפנים במקרה של תאונה מאחור. ציון ההגנה על ילדים עומד על 72 אחוז, הולכי הרגל "ייהנו" מ-65 אחוזי הגנה והמערכות האלקטרוניות זוכות לציון גבוה של 81 אחוזים.

עוד מבחני ריסוק בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully