וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן קקטוס: עתיד חסכוני לסיטרואן

13.9.2013 / 7:30

רכב התצוגה סיטרואן קקטוס רומז לא רק על טכנולוגיות חדשות, אלא על קרוסאובר חדש שירחיב בקרוב את היצע מכונית ה-C

קרוסאוברים הם כלי הרכב המועדפים בשנים האחרונות וקשה מאוד למצוא יצרנית רכב שאין בהיצע בדגמים שלה רכב שכזה, אלא אם מתעלמים מסיטרואן. היצרנית הצרפתית לא הצליחה עד כה לשווק בהצלחה רכב פנאי אופנתי והרומן הישן עם מיצובישי, לא הניב פירות (ייצרה רכב פנאי על בסיס האאוטלנדר הקודם).

כעת, לקראת תערוכת פרנקפורט, סיטרואן חושפת את הקקטוס, רכב תצוגה חדש שאמור לרמוז לנו על הכיוון האפשרי מבחינת היצרנית הצרפתית. זו למעשה אינה הפעם הראשונה שסיטרואן חושפת רכב תצוגה בשם זה, אך הוא רמז על כיוון שלא צלח - רכב קטן מידות בעל מבנה נפוח שמיועד לחיסכון בדלק והקקטוס של 2013 נראה מציאותי יותר.

למרות זאת, סיטרואן מרשים לעצמם להמשיך לחלום עם רכב זה בהציגם רכב בגודל בינוני עם מקדם אווירודינמי נמוך במיוחד, טכנולוגיה מתקדמת מאוד בתא הנוסעים (ממשק הנעה דיגיטאלי לחלוטין) ואפילו חיפוי חיצוני דמוי עור, שנועד להגן על מעטפת הרכב מפני פגיעות. את טכנולוגיה זו מכנה סיטרואן קפסולות אוויר והן אמורות לשכך חבטות שבדרך כלל היו גורמות לשריטות ושקעים בפח הרכב.

סיטרואן כמובן לא מצהירים דבר לגבי יחידות ההנעה של רכב תצוגה זה, אך מספרים כי בחזית יותקן מנוע היברידי מהדור החדש של החברה שיהיה חסכוני ונקי מאוד והרכב יעבוד עם ממשק תקשורת מתקדם לניווט שיסייע בתכנון מסלולי נסיעה חסכוניים ביותר לכל יעד. בין אם חלומות אלה יתגשמו או יישארו בשלב זה כרעיונות בלבד, מסקרנת אותנו התוצאה - האם הקרוסאובר החדש של סיטרואן יוכל להתחרות באחרים למרות שהגיע באיחור? נחיה ונראה.

עוד על סיטרואן בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully