וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים יוצאים לכבוש שוב את ראלי הבלקן

שלושה צוותים ישראליים ישתתפו בראלי יוון כחלק מראלי הבלקן. הלל סגל ורז הימן עם "הצהובה", יובל שרון ונמרוד אופיר עם קאן אם קומנדר ושי שמעוני יחד עם מיקי יוחאי במיצובישי האנטר מירוץ

הצוותים הישראליים אמנם חזרו עם המון מחשבות בראש לאחר מירוץ ראלי הבלקן האחרון, אך הם כבר שבים לתחרות - הפעם, שלושה צוותים מגוונים. בניגוד למירוץ הקודם שנמשך כמעט שבוע, ראלי יוון ראלי הנו מירוץ סיבולת מסביב לשעון שנמשך 24 שעות רצופות. הראלי יוזנק בשבת ה-30.11 בשעה 11:00 ויסתיים לאחר 24 שעות, ביום ראשון ה-1.12 בשעה 11:00.

הראלי יתפרס לאורך 995 ק"מ ומורכב מ-3 סטייג'ים תחרותיים באורך של 270, 400 ו-250 ק"מ, כאשר בינם 2 הפסקות לטובת סיוע ומנוחה (אם זו תתאפשר) של 90 דקות כל אחת. תנאי השטח מגוונים וכוללים שבילי יער הרריים, המאפשרים נהיגה מהירה בסגנון ראלי אקרופוליס, שבילים צרים, בוציים המתפתלים, שינויי גובה של עד 1,500 מ' על "הרי הרוקי" של מרכז יוון ואפילו שלג. מירוץ זה הוא גם האחרון בסדרת תחרויות המרכיבות את הבלקן קאפ (Balkan Cup) ובסיומה יוכרזו אלופי הסדרה לשנת 2013.

המשלחת הישראלית שתתחרה בראלי זה כוללת כמובן את הלל סגל ורז הימן מצוות פוינטר, הצמד הישראלי המוביל בתחרויות בינלאומיות, יחד עם "הצוללת התהובה" שלהם. הצוות הספיק כבר לזכות במקום הראשון בראלי יוון HELLAS 2013 והם מובילים כרגע את האליפות בניקוד הכללי יחד עם צוות מאלבניה והפעם ינסו להשיג את המקום הראשון באליפות הבלקן 2013.

הצוות השני, צוות 'כל גדר - גתוס' להשתתף מורכב משי שמעוני הנהג ומיקי יוחאי הנווט. השניים חוזרים להתחרות לראשונה יחד כצוות במרוצים בינלאומיים ויתחרו במרוץ בקטגורית T1 במכונית שנבנתה יעודית על מנת לקחת חלק במרוצי קרוס קאונטרי ראלי ובאחה שואפים למקום הראשון בראלי - מה שמכניס אותם לקרב ישיר מול צוות פוינטר. הרכב שלהם הוא המיצובישי האנטר מירוץ שלהם, הבנוי סביב שלדת צינורות ולו מנוע GM שמפיק כמעט 500 כ"ס.

הצוות השלישי - 'קאן-אם - רסטה', מורכב מיובל שרון הנהג וקיד (נמרוד) אופיר הנווט והם יתחרו על רכב מסוג CAN AM COMMANDER 1000 X. הקומנדר של השניים עבר התאמות למירוץ זה שכוללות בעיקר כיול מחדש לבולמי ה-FOX לתנאי מירוץ והתקנת מערכות ניווט ותאורה חזקה לתנאי החשיכה שצפויים במירוץ.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי בלקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully