וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעים, מבצעים: סוף שנה בענף הרכב

אסף בר-שי

8.12.2013 / 7:19

מחפשים הזדמנות לרכוש מכונית בזול? זמן ספירת המלאי קרוב ועימו מבצעי סוף השנה אצל יבואני הרכב. מי נותן את ההנחות הגדולות ביותר, איפה מקבלים מימון שמכסה את כל מחיר הרכב ומי מעניק מערכת מולטימדיה בחינם

הרגע נהנינו ממבצעי בלאק פריידיי, ואחריו ממבצעי סייבר מאנדיי, אבל עבור מוכרים רבים, ובהם יבואני המכוניות לישראל, ישנו רצון עז למכור כמה שיותר לקראת סגירת 2013, ביום שישי, שני או בכל יום אחר. רוכשי מכוניות רבים יודעים שהתקופה הזו היא תקופה יפה לרכישת מכונית חדשה, היות שמרבית יבואני המכוניות עורכים מבצעי מכירות רבים ומגוונים כדי להיפטר מהמלאי ולהרחיב את נוכחות המכוניות שלהם על הכבישים.

אבל, ותמיד יש "אבל", היבואנים אינם אוהבים להוזיל את המכוניות שלהם, דבר שפוגע בערך המשומשות של לקוחותיהם הקודמים, וגם סתם מפחית מההכנסות, כמובן. התוצאה היא ששוק הרכב הישראלי עתיר מבצעי סוף שנה, אבל המבצעים אינם מתבטאים תמיד בהפחתה במחיר הקנייה. במקום זאת אפשר למצוא באולמות התצוגה מבצעי מימון מקיפים, שיכולים להיות שווים בכסף רב ללקוח, חבילות אבזור ולעתים גם הפחתות של כמה אחוזים במחיר המכוניות.

ובכן, כדי שלא תצטרכו להטריח את עצמכם, דיסקסנו את העניין עם יבואני המכוניות שפועלים כיום בישראל ולפניכם מדריך מבצעי סוף השנה בשוק הרכב הישראלי. שנתחיל?

יבואן: אופל ישראל, שלמה שמלצר

בשיחה עם וואלה! רכב, מציינים אנשי אופל ישראל כי ישנו מגוון גדול מאוד של מבצעים שמתקיימים כעת בסניפי אופל. מדובר הן בהנחות בשווי אלפי שקלים, שמשתנות על פי הדגם הנרכש. נוסף על כך, ניתנות הטבות מיוחדות למי שבוחר למסור מפתח של מכונית משומשת תמורת מפתח של מכונית חדשה, ובמקביל ניתנות הטבות בשיעורים משתנים של מימון לרכישת דגמי אופל. נוסף על ההטבות במחיר, בטרייד אין ובמימון, בחלק מהדגמים אפשר לקבל מערכת מולטימדיה משודרגת ללא תוספת תשלום.

אופל אסטרה סדאן 180 כ"ס במבחן דרכים. ניר בן טובים
אופל אסטרה סדאן 180 כ"ס במבחן דרכים/ניר בן טובים

יבואן: המזרח. לנד רובר, גרייט וול

אנשי המזרח רמזו לנו כי באולמות התצוגה של לנד רובר אפשר למצוא מחירים מיוחדים לדגמי 2013 האחרונים במלאי, אולם הם סירבו לפרט דוגמאות להנחות. אם תוכלו להתמקח על 400 או 900 אלף שקלים - לכו על זה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מבחן ריינג' רובר איווק. קובי ליאני
מבחן ריינג' רובר איווק/קובי ליאני

יבואן: טלקאר. קיה, סנגיונג

במוקד מבצעי סוף השנה של טלקאר, היבואנים העולים של קיה, נמצאים שני דגמים: הג'יפון קיה ספורטאז' והמיקרוואן קיה סול. הספורטאז', שמתחיל בדרך כלל באזור 164 אלף שקלים, מתחיל עכשיו ב-160 אלף, וגם שאר דגמי הסדרה זוכים להפחתות של 3,000-4,000 שקלים. נוסף על כך, רוכשי הספורטאז' יקבלו עם רכבם, ללא תוספת מחיר, חבילת אבזור שכוללת מערכת מולטימדיה, מרימי שמשות, מצלמת נסיעה לאחור ועוד. קיה סול, שנמצא לקראת החלפה, זוכה למחיר מיוחד של כ-120 אלף שקלים, במקום מחיר המחירון של 125 אלף שקלים.

מבחן קיה פיקנטו ספורט. קובי ליאני
מבחן קיה פיקנטו ספורט/קובי ליאני

יבואן: UMI. שברולט, קדילאק, איסוזו, ביואיק

באולמות התצוגה של UMI ושברולט אפשר יהיה למצוא מגוון של אפשרויות מימון לדגמי שברולט השונים. המבצע הבולט ביותר בתחום הזה הוא האפשרות לקבל מימון מלא, של 100 אחוז מעלות המכונית המשפחתית הקומפקטית, שברולט קרוז, על דגמיה השונים. ההחזר מחולק ל-36 חודשים.

מבצעי מימון נוספים כוללים החזרים ומקדמות בשיעורים שונים. לדוגמא: שברולט ספארק הקטנה מוצעת בתשלום מקדמה של 15,000 שקלים, תשלום חודשי של 345 שקלים למשך שלוש שנים ותשלום נוסף של כ-27,500 שקלים בסוף התקופה. גם סוניק הקטנה, אימפלה החדשה הגדולה והקרוסאובר המגודל, שברולט טראוורס, מוצעים כולם בעסקאות מימון לשלוש שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יבואן: יוניון מוטורס. טויוטה, לקסוס

מבצעי סוף השנה של יבואן קונצרן הרכב היפני הגדול מקיפים דגמים רבים, הן במותג העממי טויוטה והן במותג היוקרה, לקסוס. בטויוטה ניתנות הנחות של אלפי שקלים על הדגמים השונים. במסגרת מבצעי סוף השנה נמכרת טויוטה יאריס הקטנה בהנחה של 2,500 שקלים והאייגו העוד יותר קטנה נמכרת בהנחה עוד יותר גדולה - כ-3,000 שקלים. דגמים נוספים, טויוטה ורסו, ספייס ורסו, אוונסיס, ראב4, פריוס ולנד קרוזר, נמכרים בהנחות של 2,500-10,000 שקלים.

נוסף על כך מוצעים מסלולי מימון שמחלקים נתח מהעלות ל-24 תשלומים. רוכשי כמה מהדגמים יוכלו לקבל, נוסף על ההנחה והמימון, חבילות של אביזרים, כמו מערכת ניווט, מערכת מולטימדיה, קודנית ומרימי שמשות.

בלקסוס, לקוחות דגמי ה-CT200h הקומפקטיים יקבלו במסגרת מבצעי סוף השנה בחינם חבילת אבזור מיוחדת בשם Special Edition, ששוויה 10,000 שקלים. החבילה הזו כוללת מראה מתכהה שבתוכה מתגלה מסך בעת נסיעה לאחור, וגם ריפודים משודרגים. נוסף על כך, יוכלו רוכשי ה-CT200h לקבל מימון בשיעור של 50,000 שקלים שיחולקו ל-24 תשלומים שווים ללא ריבית.

חבילות מימון נוספות בלקסוס כוללות מימון של 100,000 שקלים לדגמי רכב הפנאי, לקסוס RX, ב-24 תשלומים, וחבילת מימון בשיעור של 50% מעלות הרכישה של מכונית הסלון ההיברידית, לקסוס GS450h, ב-36 תשלומים. הן לקוחות דגמי ה-RX והן ה-GS450h יקבלו תוספות של חבילות אבזור יקרות ללא תוספת תשלום. בדגמי ה-RX ניתנות גם הנחות של 2-4% במחיר.

מבחן לקסוס IS 300h החדשה. קובי ליאני
מבחן לקסוס IS 300h החדשה/קובי ליאני

יבואן: דוד לובינסקי. פיג'ו, סיטרואן, MG

רוצים הנחות במזומן? בפיז'ו ובסיטרואן אפשר למצוא כמה כאלה, כולל מבצעי מימון מקיפים במיוחד. לצד המיקרו-קרוסאובר, פיז'ו 2008, שזה אך החל להימכר במחיר השקה של כ-100 אלף שקלים, מוכרים אנשי לובינסקי את האחות שלו, פיז'ו 208 בגרסתה האוטומטית, בהנחה של 7,000 שקלים, כך שמחירה עומד במבצעי סוף השנה על כ-90 אלף שקלים. פיז'ו 301 מוזל ב-5,000 שקלים לכ-106 אלף שקלים ובדיוק כך גם אחותה, סיטרואן C-אליזה. סיטרואן C1 הקטנטנה מוזלת בכ-6,500 שקלים לכדי כ-60 אלף שקלים ואם תבחרו בצבע חום או כחול, תוכלו לקבל הנחה של 10,000 שקלים על המיניוואן, סיטרואן C4 פיקאסו.

נוסף על ההנחות, מציעים בלובינסקי מבצע מימון שכולל את כל סכום הרכישה של 308 ו-3008, 508 ו-5008. נוסף על כך אפשר למצוא במבצעי סוף השנה של המותגים הצרפתיים הטבות של אבזור וטרייד אין בתנאים נוחים מהרגיל. בונוס נוסף שמוצע במהלך המבצעים - אחריות של חמש שנים לדגמי סיטרואן, מלבד דגמי DS והמסחריות.

פיג'ו 301 אוטומטית. ניר בן טובים
פיג'ו 301 אוטומטית/ניר בן טובים

יבואן: מאיר. הונדה, וולוו, יגואר

לאחר שהופחת מחירה של הונדה ג'אז הקטנה המיקרוואנית לכדי כ-90 אלף שקלים, מצטרף לסוף השנה מבצע של מימון. במסגרת המבצע אפשר לקבל מימון של מחצית ממחיר דגמי הג'אז השונים במימון שיוחזר ללא ריבית ב-36 תשלומים.

גם בוולבו עולה נושא המימון. באולמות התצוגה של המותג השבדי המיוצג בידי חברת מאיר אפשר לרכוש את ה-V40 המשפחתית היוקרתית, בתנאים מיוחדים. במסגרת המבצע מוצעת לרוכשי ה-V40 האפשרות לטרייד אין במחיר מחירון, ואת היתרה - לשלם ב-36 תשלומים ללא ריבית.

מבחן וולוו V40 קרוס קאונטרי. קובי ליאני
מבחן וולוו V40 קרוס קאונטרי/קובי ליאני

יבואן: מכשירי תנועה. סוזוקי, קרייזלר, דודג', ג'יפ, פורשה

אם אתם מתלבטים אם להתפנק ברכב שטח אמריקאי גדול, אזי תשמחו לשמוע שג'יפ גרנד צ'רוקי הגדול מככב במבצעי סוף השנה אצל חברת מכשירי תנועה. רוכשי גרסת הבסיס של הרכב הזה (לארדו), יקבלו חבילת אבזור שכוללת מסך מרכזי וריפודי עור, בשווי 12,000 שקלים. הגרסאות היקרות יותר, לימיטד בנזין ודיזל, זוכות להפחתה של 10,000 שקלים ממחיר המחירון. להנחה זהה יזכו גם רוכשי האח הקלאסי, ג'יפ רנגלר, בגרסת שתי דלתות וגם רוכשי המיניוואן, קרייזלר גראנד וויאג'ר.

אצל דודג', אפשר למצוא הטבות משמעותיות לא פחות. המיניוואן, דודג' ג'רני, מוצע בהנחה של 19,000 שקלים ונמכר במבצעי סוף השנה במחיר של כ-170 אלף שקלים. הטנדר הגדול, דודג' ראם, בגרסת הדאבל קבינה הקצרה, מוצע עם תוכנית מימון מקיפה במיוחד: 180 אלף שקלים שמחולקים ל-60 תשלומים (5 שנים) ללא ריבית והצמדה.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי 2013. אתר יצרן
ג'יפ גרנד צ'ירוקי 2013/אתר יצרן

יבואן: סמל"ת. פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה, אבארת'

הרבה פח במעט שקלים. במסגרת מבצעי סוף השנה באולמות התצוגה של חברת סמל"ת, נציגות פיאט ומותגיו בישראל, ישנה עסקה שיכולה לעניין משפחות בתקציב מדוד. הטנדרון המתורבת והקומפקטי של החברה, פיאט קובו, מוצע כעת בהנחה משמעותית של כ-8,500 שקלים. כך עומד מחירו כעת על כ-80 אלף שקלים. המחיר מתייחס לדגם שכולל מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר ותיבת הילוכים ידנית.

מבחן דרכים אלפא ג'ולייטה 170 כ"ס. ניר בן טובים
מבחן דרכים אלפא ג'ולייטה 170 כ"ס/ניר בן טובים

יבואן: צ'מפיון מוטורס. אודי, פולקסווגן, סיאט, סקודה

חובבי הקונצרן הגרמני-צ'כי-ספרדי ישמחו למצוא הנחות משמעותיות במסגרת מבצעי סוף השנה באולמות התצוגה. פולקסוואגן ג'טה המשפחתית זוכה לתג מחיר של כ-125 אלף שקלים, שמהווים הפחתה של כ-7,500 שקלים ממחיר המחירון שלה. פולקסוואגן פולו הקטנה, עם מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית DSG, זוכה לתג מחיר של כ-95 אלף שקלים - הנחה של 13,000 שקלים. שני כלי הרכב מצטיידים במערכת מולטימדיה, לרגל המבצע.

בסקודה ההנחות גדולות עוד יותר. רכב הפנאי, סקודה ייטי, עם גיר ידני ומנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר, מאבד כ-13,500 שקלים ממחירו - לכ-109 אלף שקלים. סקודה פאביה ספייס, גרסת הסטיישן של הפאביה הקטנה, מאבדת 14,000 שקלים ממחירה - לכ-96 אלף שקלים וההפחתה הרשמית המשמעותית ביותר בקבוצה נרשמת לסקודה פאביה 1.2 ליטר עם גיר ה-DSG האוטומטי-רובוטי: צניחה של 17,000 שקלים ממחיר המחירון, שמציבה את מחיר המבצע על כ-90 אלף שקלים.

בסיאט מוצעת האיביזה הקטנה עם גיר ידני ומנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר בכ-70 אלף שקלים - הוזלה של 11,000 שקלים. סיאט טולדו, המשפחתית הקטנה, מוצעת גם היא במבצעי סוף שנה, הפעם במחיר של כ-109 אלף שקלים לגרסת מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר, מחיר שמייצג הפחתה של 9,000 שקלים.

סקודה אוקטביה 1.2 ל' TSI. ניר בן טובים
סקודה אוקטביה 1.2 ל' TSI/ניר בן טובים

יבואן: קרסו. רנו, ניסאן, אינפיניטי

מבצעי סוף העונה בבית קרסו, התחילו עם המותגים העממיים במסגרות שונות, אך גם ממוקדים בחטיבת היוקרה, אינפיניטי. כאן אפשר למצוא את ההנחה הרשמית הגבוהה ביותר שעליה אנחנו מדווחים. מי שירכוש את המשפחתית היוקרתית של החברה, G37, יוכל לקבל אותה בהנחה של 51,000 שקלים. מחיר המבצע לרגל סוף השנה - 259 אלף שקלים.

נוסף על ההנחה המשמעותית, באינפיניטי מציעים לכל רוכשי דגמי החברה בתקופה הזו מימון שמקיף 100,000 שקלים. המימון מחולק ל-36 חודשים ולא נלווים לו ריבית, הצמדה או דמי הקמה להלוואה. נוסף על כך, ישנה אפשרות לקבל מחיר מחירון על המכונית המשומשת בעת טרייד אין מול מפתח של אינפיניטי חדשה.

בקרב היבואניות דלק מוטורס (מאזדה, פורד, ב.מ.וו) וכלמוביל (יונדאי, מיצובישי, מרצדס), אין מבצעים מוצהרים.

מבחן לרנו קפצ'ור ידני 0.9 ל'. ניר בן טובים
מבחן לרנו קפצ'ור ידני 0.9 ל'/ניר בן טובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully