וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידרדר מצבו של שומאכר: "מצבו קריטי, נמצא בתרדמת"

לפי הדיווחים האחרונים, מצבו של אלוף העולם לשעבר החמיר בבית החולים בצרפת: "סובל מפגיעה קשה בראשו, נאבק על חייו"

עריכת וידאו: יאיר דניאל

אלוף העולם לשעבר בפורמולה 1 מיכאל שומאכר מאושפז במצב קריטי בצרפת. הנהג הגרמני נפגע היום (ראשון) בצורה קשה בראשו כתוצאה מתאונת סקי ופונה לבית חולים, ועל פי הדיווחים האחרונים, "מצבו קריטי", והוא נמצא בתרדמת. בתחילה נמסר כי הפציעה אינה מסכנת חיים, אך בשעות האחרונות דווח מבית החולים כי "מצבו החמיר ומידרדר", וכעת "הוא נאבק על חייו".

מנתח מומחה לפגיעות ראש כבר הוזנק לבית החולים בגרנובל והופקד על הטיפול הרפואי בשומאכר. הידיעות על ההידרדרות במצבו של שומי הביאו לבית החולים עשרות מעריצים שהתאספו במקום ומתפללים לשלומו של הגרמני. מקורות בבית החולים מוסרים שאשתו של שומאכר, קורינה, בנו בן ה-14 מיק וביתו הקטנה ג'ינה מאריה נמצאים לצידו.

נהג המירוצים מיכאל שומאכר גולש סקי. רויטרס
פונה במסוק. שומאכר גולש/רויטרס

הגרמני בן ה-44, שנחשב לגדול הנהגים בכל הזמנים בסבב הפורמולה 1, גלש במריבל שבאלפים הצרפתיים, בדרום מזרח המדינה, יחד עם בנו בן ה-14, איבד שליטה ונחבל קשה בראשו, כשספג מכה מסלע. דובר אגף הרפואה המקומי, שהעניק עזרה ראשונה לנהג, אמר כי "מדובר בפציעת ראש קשה", והוסיף כ"אינו בסכנת חיים", אך כאמור, המצב השתנה והחמיר.

"שומאכר סובל מזעזוע מוח רציני", אמר מנהל אתר הסקי כריסטוף גריניון-לקום, "הוא נפגע בשעה 11:07 כשהוא מחוץ למסלול באתר הסקי במריבל. הוא חבש קסדה ונפגע מסלע. שירותי הההצלה הגיעו ב-11:15 למקום, הוא היה בהלם, רעד במקצת אבל בהכרה".

שומאכר שהחל להתחרות בסבב ב-1991 זכה בשבע אליפויות וב-91 מרוצים עד פרישתו הראשונה ב-2006. ארבע שנים לאחר מכן הוא חזר למסלול במדי מרצדס, אך בשלוש השנים שחלפו מאז הוא הצליח להתברג בפודיום פעם אחת בלבד, במרוץ ולנסיה השנה. בדצמבר 2012 הוא פרש שוב, הפעם סופית, מהפורמולה 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיכאל שומאכר נהג קבוצת מרצדס. רויטרס
שירותי ההצלה הגיעו במהירות. שומאכר/רויטרס

ברחבי העולם הביעו דאגה גדולה לבריאותו של הנהג, כשספורטאים מכל העולם צייצו ואיחלו להחלמה מהירה. דיטמאר המאן: "מתפלל עבור שומאכר ומשפחתו. בואו נקווה שהוא ייצא מזה".יוהאן בלייק: "המחשבות והתפילות שלי עם מיכאל שומכאר. תחלים בהקדם!". סבין ליסיקי, הטניסאית הגרמניה הבכירה ביכתה את מצבו של שומי: "רק שמעתי על החדשות הנוראיות על התאונה של שומאכר, תבריא כמה שיותר מהר שומי". לוקאס פודולסקי, כדורגלנה הגרמני של ארסנל צייץ: "חדשות רעות משוויץ. בבקשה תחלים שומאכר, מאחל לך את כל הטוב חבר יקר".

עדכון ראשון: 14:46

בית החולים בגרנובל, שם מאושפז נהג המירוצים מיכאל שומאכר. AP
התקשורת העולמית עוקבת בעניין. בית החולים בצרפת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully