וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי דקאר 2014 יוצא לדרך

הנהגים והרוכבים יתחרו בדרום אמריקה על פני שבועיים מפרכים ולאורך עשרת אלפים קילומטרים של מדבריות, הרים ושבילים

היום (ראשון) יוזנק ראלי דקאר 2014 מרוסאריו ארגנטינה. התחרות תמשך 14 יום במהלכה יתחרו המשתתפים במירוץ שנמתח על פני 10 אלפים קילומטרים וישלח אותם להרי האנדים, בוליביה, צ'ילה ואל קו הסיום ליד חוף ואלפריסו בתום 18 מקטעי נהיגה. השנה מציינים את האירוע ה-35 של הדקאר וזו הפעם השישית שהוא נערך בדרום אמריקה לאחר שנטשו המארגנים את דרום אפריקה בשל חשש מטרור.

בקטגורית הרוכבים תהיה נוכחות של כמה מבכירי הענף, בהם סיריל דפרה, אלוף הדקאר 5 פעמים, מארק קומה שיתחרה על KTM, רובן לורה, פרנסיסקו לופז ובקבוצת הונדה חואן בארדה יחד עם הלדר רודרידגס ועוד.

בקטגורית המכוניות ינסה לשחזר את הישגיו סטפן פטרהנסל עם קבוצת X-רייד שינסה להבטיח תואר 3 ברציפות עם מכונית המיני של ב.מ.וו. ינסו להפריע לו בדרך לפסגה קרלוס סיינז האגדי בקבוצת רד בול, ג'יל דה וילר בטנדר טויוטה היילקס, רובי גורדון במכונית האמר עצמית, לושיו אלוורז בקבוצת פורד ועוד רבים וטובים.

ראלי דקאר הוא אירוע ספורט מוטורי תחרותי קשה ומייגע, הרבה יותר מאמץ את הגוף והנפש בהשוואה לסבבי הראלי של ה-WRC. לראייה, המשתתפים יאלצו כבר במקטע הניהוג הראשון לכסות מרחק של 800 קילומטרים, ובהמשך יתמודדו עם נסיקה לגבהים של אלפי קילומטרים וצניחה לעמקים, חציית מדבריות מהיבשות בעולם וכמובן שריכוז וקשב מול נהגי המשנה הוא חשוב לאין שיעור, שכן טעות בניווט עלולה לעלות ביוקר.

ב-2012 השתתפו בראלי דקאר בפעם הראשונה צוותים ישראלים, הצמד הוותיק והמנוסה רז היימן והלל סגל שהתחרו בקטגורית T1 (כלי רכב עצמאיים) בתמיכת פוינטר.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully