וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי דקאר 2014: נאני רומה אלוף

נאני רומה מקבוצת מיני X-רייד זכה בדקאר 2014 לאחר שהקבוצה הורתה לעמיתו סטפן פטרהנסל להוריד את הקצב במקטע האחרון

נהג המירוצים הספרדי נאני רומה ונהג המשנה הצרפתי מישל פרין, זכו בתחרות ראלי דקאר 2014. הצמד מקבוצת מיני X-רייד קטפו את התואר בזמן של 50 שעות, 44 דקות ו-58 שניות. רומה מנצח את הדקאר בדיוק 10 שנים לאחר שכבש את האירוע רכוב על אופנוע שטח של KTM.

רומה הוביל את מרבית המירוץ המפרך בו פרשו כמעט מחצית מהמשתתפים. הראלי היה רווי דרמות ואירועים מותחים לכל אורך מסלולי הנהיגה, שהתפרסו על פני קרוב ל-10 אלפים קילומטרים, במהלכם הספרדי המנוסה הצליח לפתוח פער משמעותי בתחילת המירוץ, כשתקלות טכניות האטו את עמיתיו קרלוס סיינז, נאסר אל עטייה ופטרהנסל.

רומה אמנם סיים את הסטייג' האחרון ביום שבת (157 ק"מ) במקום הרביעי, אך ניצח בדירוג הכללי לאחר שקבוצת X-רייד הורתה לאלוף הדקאר 11 פעמים פטרהנסל להוריד את הרגל מדוושת ההאצה, על אף שהציג מאמצים דמיוניים וקיזז 40 דקות מרומה עם שלושה סטייג'ים לסיום. הצרפתי בן ה-48 הוביל ב-26 שניות בדרך לקו הגמר, אך המתין לעטייה ורומה כך שקבוצת מיני תסיים עם 3 מכוניות על הפודיום.

בסיום, אמר פטרהנסל כי העיקר שהמכונית לא החסירה פעימה, אך הביע אכזבה מתוצאת הגמר: "אני מתוסכל מתוצאת הסיום. אבל נאני הוא חבר שלי וזה מאוד משמח אותי לראות אותו כך, מאחר והוא חלם להגיע למעמד הזה מאז שירד מאופנוע ועבר למכונית".

המנצח בקרב רוכבי האופנועים היה מארק קומה, לו זו הזכייה הרביעית בקריירה.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully