וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס מקבלת תעודת הצטיינות

לקסוס הוכתרה למכונית הטובה ביותר על פי ירחון הצרכנות קונסיומר ריפורטס, כשבעקבותיה אודי ומותג היוקרה אקיורה מבית הונדה

לקסוס GS300h. אתר יצרן
לקסוס. ציון משוקלל גבוה ומינימום הערות שליליות, אם בכלל. ה-GS300 הייבריד/אתר יצרן

בפעם השנייה ברציפות זוכה לקסוס בתואר "המכונית הטובה ביותר" על פי מבחנים שערך ירחון הצרכנות האמריקני 'קונסיומר ריפורטס'. מותג היוקרה של טויוטה גרף מלוא המחמאות במסגרת מבדק ה-report cards השנתי, האומד תכונות מהותיות כגון אמינות, יכולות, נועם, צריכת דלק ועוד. לקסוס הצליחה להקדים מעט את אודי ואקיורה - חטיבת הפאר של חברת הונדה, אם כי הפערים לא היו עצומים בקרב השלישיה הראשונה.

עורכי קונסיומר הדגישו את רף איכות ההרכבה המרשים של לקסוס, והפנו את תשומת לב הקוראים לבעייתיות שבמכוניות פאר משוכללות. "הרבה דברים יכולים להשתבש כשאתה מייצר מכונית פרמיום, שלא לומר היברידית", מציין ג'ייק פישר, ראש מנהל המבחנים בירחון. "זה די מדהים שיש לך שלוש יצרניות יוקרה שמקבלות ציונים כל-כך גבוהים כשדווקא אמינות היא פקטור משמעותי".

המבחנים של הירחון מתבצעים על פי מבדקים עצמאיים וכן ביקורות מקרב 1.1 מיליון משתמשים. המערכת בוחנת מגוון רחב של תכונות, אבל את הניקוד עבור ביצועים, צריכת דלק, הידור, אבזור וליטוש מאמתים רק הבוחנים של קונסיומר, בעוד אמינות מדווחת מטעם הלקוחות.

תמהיל של ספורטיביות, עידון ואלגנטיות, הניב גם לאודי ואקיורה ציונים מרשימים, ובהפרשים קטנים כאמור. אקיורה רשמה לזכותה 75 נקודות, אך אודי עם 74 נקודות הרוויחה בונוסים מצד הבוחנים על איכות תא הנוסעים, אחיזה גבוהה, צריכת דלק ממוצעת הוגנת (בהתאם לקטגוריות), ומעבר לכך - הוכיחה אמינות משופרת.

תחת המובילות, התברגו מרבית היצרניות היפניות, בהן סובארו, טויוטה, מאזדה הונדה ואינפיניטי (מותג היוקרה של ניסאן). יחד אם זאת, ניסאן עצמה הייתה היצרנית היפנית היחידה מחוץ לעשיריה בשל אמינות לוקה בחסר בקרב מספר דגמים, בהם פת'פיינדר ואלטימה.

את המקומות האחרונים, אכלסו מותגי ג'יפ ופורד. הראשונה מוכת בעיות אמינות, שעה שפורד לא מצליחה להתגבר בינתיים על התקלות במערכת ה'סינק'.

"אם מסתכלים על התמונה הכוללת, מותגי היוקרה הרשימו הרבה יותר מהמותגים העממים. אבל לקסוס צברה את ההישגים המרשימים ביותר בכל המבחנים, ועברה אפילו את חברת האם שלה, טויוטה", מוסיפים עורכי הירחון.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה ביותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully