וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,085 דוחות כנגד רוכבים במסגרת מבצע האכיפה

הגשם הזיז את מבצע האכיפה כנגד רוכבים בשבוע ועדיין יותר מאלף דוחות נרשמו על בריונות, עקיפות מסוכנות, אי מתן זכות קדימה ועוד

הרוכבים מרגישים את נחת זרועו של אגף התנועה במשטרת ישראל. לאחר מבצע אכיפה בן שבוע ימים, מודיעים באגף התנועה כי 1,085 דוחות נרשמו כנגד רוכבים ברחבי המדינה. על פי הדיווח, הדוחות ניתנו על מגוון עבירות בריונות בכביש, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, מהירות חריגה שאינה תואמת לתנאי הדרך, חציית קו הפרדה לבן, תקינות ונהיגה בפסילה.

בין המקרים החריגים נתפסו רוכב ללא רישיון כלל על קטנוע חשמלי ללא רישיונות גם כן, רוכב שהסיע על האופנוע גם את כלבו (טען כי הוא מאולף), העמסת משקל עודף וציוד חורג ועוד.

מבצע האכיפה שנערך בשבוע החולף והוזז ימים אחדים קדימה בשל הימים הגשומים שפקדו את המדינה, עורר את זעמם של הרוכבים על מה שהוגדר לטענתם כאכיפה ממוקדת אשר גובלת ברדיפה של הרוכבים. נציגים מאיגודי הרוכבים בישראל אף ביקשו מהרוכבים לצלם בוידאו את המפגשים עם שוטרי אגף התנועה מתוך המטרה להציג את העיוות והרדיפה שבאכיפה הממוקדת. ועדיין, בשבוע החולף נרשמו 9 הרוגים בתאונות הדרכים, מרביתם הולכי רגל שנדרסו על ידי מכוניות. מתחילת השנה נהרגו בכבישים 48 בני אדם, ירידה של 29 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד, 6 מהם רוכבים.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

קונים אופנוע חדש? כדאי שתבקרו כאן

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מבצע אכיפה נגד דו-גלגלי. משטרת התנועה הארצית, חטיבת דובר המשטרה
מבצע אכיפה נגד דו-גלגלי/חטיבת דובר המשטרה, משטרת התנועה הארצית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully