וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמוע בלוטות' ברכב באיכות גבוהה

רכיב שפותח על ידי חברת CSR יוטמע במערכות מוליטמדיה לרכב מבית JVCKENWOOD וישפר משמעותית איכות השמע מבקרת הבלוטות'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת שמע JVCKENWOOD משולבת עם שבב של CSR/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקרוב תוכלו לנגן את קבצי השמע שלכם דרך בלוטות', ובאיכות גבוהה. חברת CSR מבריטניה, המפעילה שלוחה בישראל עם מרכז פיתוח גדול, פתחה שבב מיוחד ומתקדם בשם APTX שייכנס לשימוש ב-13 מערכות מולטימדיה של חברת JCKENWOOD וישנה לחלוטין את האופן בו אתם מאזינים לקבצי אודיו. השבב המשמש לדחיסת נתונים ופענוח ישווה את איכות ההאזנה לזו של דיסק, שכן עד כה סיפקה תקשורת בלוטות' רמת שמע ירודה יחסית, גם בקרב מערכות מתקדמות.

על פי חברת CSR, הרכיב החדש מעבד את הקבצים מהר יותר ולכן מונע השהייה וחוסר סנכרון. האשמה בקצב ההעברה האיטי לדברם נובע ברכיב דחיסה סטנדרטי בשם A2DP המשמש כסוג של ברירת מחדל בענף הרכב. אולם CSR פתחה פתרון טכנולוגי המקצר משמעותית את השהיית הזרימה מ-150 אלפיות השניה ל-35 אלפיות השניה ומחזק את הזרמת המידע מאפליקציות גם אל המושב האחורי, ופותר בעיות בין שמע לקול שפקדו את המערכות הללו.

"עם צמיחת השימוש במכשירים הניידים מרבית הנהגים מביאים את המוסיקה המועדפת עליהם אל הרכב, באמצעות הסמארטפון שלהם, ומצפים להזרים את המוסיקה אל יחידת השמע הראשית של הרכב, באיכות שמע גבוהה", אמר אנתוני מורי, סגן נשיא בכיר, המוביל את התחום העיסקי ב- CSR. עוד הוא מוסיף כי השותפות שלנו עם JVCKENWOOD תאפשר ליצרני הרכב לספק חבילות בידור הכוללות שמע אלחוטי באיכות הגבוהה ביותר, ועמידה בציפיות הלקוח. מאחר שמיליוני סמארטפונים תומכים ב- aptX, כולל 70% ממכשירי האנדרואיד כגון סמסונג גלקסי S5 ו- HTC One, אין כל חשש מפני חוסר תאימות של מכשירי הלקוחות."

חברת CSR הינה בינלאומית ומספקת פתרונות חומרה ותוכנה. השלוחה המקומית שוכנת בחיפה ומעסיקה כ-200 עובדים שעמלים גם הם בימים אלה על שבב המיועד לענף הרכב. בין לקוחותיה חברת פנסוניק, גרמין, נייק ועוד.

עוד הרבה אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully