וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט, יש לך תחליף דלק? בוא תרוויח 35 אלף שקל

קהילת אקומושן פונה לסטודנטים: הצג רעיון להקטנת התלות בנפט ואתה עשוי לקבל בתמורה 35 אלף שקלים. התחרות תערך ב-22 במאי

בחורה בתחנת דלק. ShutterStock
סטודנט, זו ההזדמנות שלך ליצרתיות שתניב תמורה כלכלית/ShutterStock

אם אי פעם חשבת שבידך הנוסחה להקטין את התלות בנפט ולא מצאת במה שתכבד את פועלך, ייתכן שנמצאה הזירה. עמותת אקומושן יוצאת בקריאה לקהילת הסטודנטים בישראל, מכל הפקולטות, לבוא ולהגיש את הצעתם לפתרון תחבורתי שיביא לצמצום השימוש בנפט כדלק תחבורה עיקרי. קבוצות, או בודדים, אם יש לכם במגירה אלטרנטיבה ראויה, אתם עשויים לזכות בפרסים כספיים בגמר שייערך ב-22 וב-23 במאי, בסך של עד 35 אלף שקלים.

התחרות, שתיערך בשדות ים, פתוחה לסטודנטים מכל המחלקות, ובין אתם לומדים פסיכולוגיה, משפטים או ספרות, תוכלו להציע עבודה שבה תשפטו לפי שלושה פרמטרים עיקריים: חדשנות המיזם (מקוריות ויצרתיות), השפעה (סביבה, אקולוגיה וכו') וכן התכנות (האם הרעיון ישים).

צוות שופטים מיוחד ינקד את העבודות בציון של 1-10, ועשרת הצוותים עם הניקוד הגבוה ביותר יעלו לגמר, שם יאלצו להציג 6 נקודות חשובות בנוגע לפרוייקט: תיאור כללי של הרעיון, תיאור הבעיה שהרעיון מתיימר לפתור, תהליך העבודה, מה חדשני בו, איזו השפעה תהיה לו על העולם וכמה כסף נדרש להוציאו לפועל?

מארגני התחרות מציינים, כי ניתן להציג פתרון בכל תחום תחבורה: שיט, טיס, חלל, אופנועים, אוטובוסים, רכבות, כלי תחבורה שונים ומשונים, וכן ניתן להציג תחליפים מגוונים (אגירה, מקורות, מסה, פסולת) ומודלים כלכליים. למעשה, כל מה שענף התחבורה כולל.

את העבודות תוכלו להגיש מהיום ועד ה-30 באפריל בשעה 24:00 בלילה דרך אתר החברה. העבודות המצטיינות יוכרזו ב-27 באפריל. חשוב לציין, כי כל שלושת המקומות הראשונים זכאים לפרסים כספיים, כשהסגנים יזכו ל-20 אלף שקלים והמקום השלישי ל-5,000 שקלים.

בועז ממו, מנהל קהילת EcoMotion: "תחרות הסטודנטים אותה אנו משיקים היום מיועדת להעניק רוח גבית למטרות EcoMotion. הקהילה מתפקדת כחממה המיועדת להעצים ולזרז ביצוע ומימוש של רעיונות "תחבורה חכמה". פנייה מעין זו לקהל סטודנטים שאינו שבוי לרעיונות, יכול לחשוב אחרת ואינו מקובע לשום דיסציפלינה רק תוכל להוסיף ולרתום עוד שכבות של ידע, מחשבה ופעילות ייחודית לקהילה. אנו מזמינים סטודנטים מכל רחבי הארץ, להשתתף ובעיקר ליהנות מהתהליך".

הכנסו לאתר אקומושן והרשמו לתחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully