וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפציץ כבד: קדילאק אסקלייד הנסי

הסדנה שהביאה לכם את המכונית המהירה בעולם השתילה בקרוסאובר המפואר קדילאק אסקלייד 560 כ"ס וחישוקים ענקיים. פוזה ותעוזה

ג'ון הנסי קדילאק אסקלייד 600. אתר יצרן
קדילאק אסקלייד ג'ון הנסי פרפורמנס/אתר יצרן

ג'יימס גנדלופיני המנוח (סופרנוס) לא היה מהסס. ג'ון הנסי, מייסד סדנת הנסי פרפורמנס והאיש מאחרי הוונום וייפר GT, המכונית המהירה ביותר בעולם (רשמית, לא סדרתית), מציג בארה"ב קיט שיפורים יוצא דופן לקדילאק אסקלייד המפואר שייקח את המובסטרים מאפס ל-100 קמ"ש מהר יותר מכפי שהם מסוגלים לבלוע פיסת רביולי ברוטב עגבניות.

האסקלייד הענקי, לפחות ברושם ראשוני, לא נראה כמו מועמד מבטיח לשיפורים מעניינים בגלל מידותיו, להוציא אולי קישוטים מנקרי עיניים. ואכן, הנסי בחר עבורו בבודי קיט "צנוע" באופן יחסי המעשיר את חווית המתבונן רק באמצעות חישוקי כרום 20 אינטש, שכן כל תוספת קוסמטית עשויה להכביד עוד יותר על ה-2.67 טון שהוא נושא על כתפיו.

המיזם של הנסי, למקרה שאתם מתעניינים, נמכר תחת הקידוד HPE550, שנגזר מדגם מגדש העל בו הוא משתמש בלחץ של 6 באר כדי לחלץ מהאסקלייד ביצועים קרביים. מנוע ה-6.2 ל' V8 המקורי של האמריקני נשמר, אולם כיול מחודש של מחשב המנוע והתוספת לעיל, סחטו כאן עוד 32% בעקומת העוצמה, משמע כ-570 כ"ס ו-80 קג"מ.

הנסי טוען שהאסקלייד הדרקוני יאיץ ל-100 קמ"ש "במהירות מסחררת", אבל לא מתחייב כרגע לנתונים מאחר והמכונית טרם עברה מבחנים מקיפים וחוזרים. הוא כן מבטיח לכל אחד שירכוש את הגרסה הזו לוגואים יחודיים בפנים ובחוץ, שטיחונים של הנסי פרפורמנס, ואפילו אחריות סדנה של 3 שנים או 100 אלף קילומטרים.

המחיר לערכת השיפורים נע בין 15 ל-20 אלף דולרים, תלוי בסוג החישוקים שיותאמו לאסקלייד. "הוא פשוט מציע יופי של פלטפורמה לחיזוק מנועי", אומר ג'ון הנסי. "אני בהחלט עומד להפוך אותו למוביל הנוסעים העיקר במשפחה שלנו, אני בטוח שגם הלברדור שלנו יתהלב ממנו מהמושב האחורי".

עוד הרבה סנדאות ושיפורים בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully