וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ווקר: פורשה נתבעת בגין מותו של הנהג

האלמנה של הנהג שהסיע את פול ווקר בפורשה GT שגבתה את חייו, תובעת את פורשה בגין כשל טכני שגרם לתאונה

פול ווקר ומכונית הניסאן סקיילין Gt-R. imdb
פול ווקר/imdb

חברת המכוניות 'פורשה' עומדת בפני תביעה בעקבות התאונה שגרמה למותו של השחקן פול ווקר בנובמבר 2013. התביעה הוגשה על ידי אלמנתו של נהג המכונית רוג'ר רואדס שהסיע את פול ווקר במכונית הפורשה GT שהתנגשה בעץ ועלתה בלהבות. לטענת קריסטין רואדס, כשל טכני במכונית הספורט גרם לבעלה המנוח לאבד שליטה ולא מהירות מופרזת, כפי שנטען בחקירת המשטרה שלאחר האירוע.

על פי התיק שהוגש לבית המשפט, נטען כי "הקאררה GT היוותה סכנה לנהג ולנוסע בשל פגמים של היצרן, כך שאינה בטוחה לנהיגה". באופן ספציפי, נטען בתיק כי המכונית סבלה מאיזשהו פגם בעיצוב מערכת המתלים שגרם לה להחליק ולאבד אחיזה. כמו כן, פורסם כי "נעדר מהרכב כלוב הגנה ושפורשה לא עשתה מספיק כדי לאבטח את מכל הדלק של מכונית העל הגרמנית".

התביעה סותרת לחלוטין את הממצאים שהוגשו על ידי משטרת לוס אנגל'ס. החקירה העלתה כי מהירות מופרזת הייתה הגורם היחיד למותם של השניים ולא נמצאו עדויות לכך שהמכונית סבלה מתופעה טכנית מסוכנת. החוקרים מצאו כי הקאררה GT נסעה במהירות של בין 83 ל-90 מייל לשעה, שהם בין 129 ל-144 קמ"ש במקטע עירוני שעה שהיא יצאה משליטה והתנגשה בשלושה עצים. מנגד, פורסם בתיק התביעה של רואדס כי המכונית לא חצתה את רף ה-55 מייל לשעה, כ-88 קמ"ש.

ראודס לא ציינה מהו גובה הפיצוי שהיא דורשת בתיק התביעה. מפורשה נמסר בכל אופן, כי המכונית הייתה בטוחה לנהיגה ועמדה בכל הסטנדרטיים והתקנים המחויביים.

פול ווקר: התאונה הקטלנית שגבתה את חיי השחקן

  • עוד באותו נושא:
  • פול ווקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully