וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו תסתער על קבוצת הפאר

בעלת הבית ג'ילי תזרים לוולוו את המימון ההכרחי כדי להתחרות בסדרות הפאר של מרצדס, אודי וב.מ.וו. "וולוו תהפוך לשחקנית דומיננטית בשוק היוקרה"

וולוו אסטייט קונספט. אתר יצרן
וולוו. לוטשים עיניים למותגי היוקרה הבכירים/אתר יצרן

ג'ילי, בעלת הבית של חברת וולוו השוודית, הכריזה אמש (ראשון) באופן רשמי כי המותג הסקנדינבי ייכנס לתחרות ישירה מול הסדרות הבכירות ביותר של מרצדס, אודי, ב.מ.וו, לקסוס ולמעשה מול כל מותגי הפרמיום המובילים. זאת כאמור, במטרה להגדיל את הכנסותיה של החברה בשוק הסיני שנחשב לגדול בעולם, וכן כדי להצהיר על כוונותיה לשנתיים הקרובות.

"אנחנו נהפוך את וולוו למותר מפואר והיי-אנד", כך הכריז יו"ר ג'ילי לי שו-פו במסגרת מסיבת עתונאים שנערכה בסין. שופו לא חשף באיזה דגמים מדובר בדיוק, אולם לאור הצהרותיו בעבר אודות מכונית דגל בשם S100 שתקרא תגר על ב.מ.וו סדרה 7 ומרצדס S קלאס, מותר להמר שזה המיזם שעומד על הפרק.

מכונית הפאר של וולוו תשען על פלטפורמת SPA שהחייתה לאחרונה את ה-XC90 החדש ששיווקו יחל ממש בחודשים הקרובים. וולוו תעשה שימוש בפלטפורמה הזו גם עבור מכונית הדגל הנוכחית, ה-S80 הבאה, אולם סביר שה-S100 תהיה ארוכה וגדולה ממנה. כך או כך, הלימוזינה השוודית תעלה לרצפת ההרכבה ב-2015 והיא תנדוד לכל השווקים המרכזיים בעולם. המחיר לדברי שו-פו יהיה "תחרותי", ולאור הישגיה של וולוו בתחום הבטיחות, סביר שהיא תצליח לאתגר גם את הבקרות המשוכללות ביותר של הגרמנים.

בג'ילי לא מסתירים את העובדה שוולוו תורמת לסינים לא מעט מיכולותיה בתחום הפיתוח והמחקר, מה שיניב עבורם שורה של דגמים עממים מחוזקים היטב בהיבט הבטיחותי ובמחיר לא גבוה. "וולוו וג'ילי הן כמו אחים, לא כמו אבא ובן", כך אומר שו-פו ומציין כי הוא מקווה שמערכת היחסים תהיה כמו באודי ופולקסווגן.

וולוו נמצאת בשנים האחרונות במגמת גידול מתמדת. אשתקד מסרה בסין כ-61 אלף מכוניות, זינוק של 45% לעומת השנה שלפני כן, וכן רשמה צמיחה של 10% בארה"ב. מעניין יהיה לעקוב אחר ההתפתחויות של המותג באגף היוקרה, שכן עד כה לא נקשר המותג בתודעה עם פאר מוחצן, כי אם שמרנות, קרירות ובטיחות בלתי מתפשרת.

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully