וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מיני קופר 5 דלתות

מיני חושפת בפעם הראשונה גרסת 5 דלתות לקופר הקלאסית עם מרווחים משודרגים, תא מטען שימושי ותוספות רבות

מיני קופר 5 דלתות. אתר יצרן
מיני קופר עם 5 דלתות. שימושית ומהנה/אתר יצרן

מיני חשפה בגרמניה את המרכב השני בסדרת הקופר החדשה - מיני קופר 5 דלתות. הקופר השימושית לא מחליפה את הקאנטרימןן (קרוסאובר קומפקטי) או את קלאבמן להם תצורה דומה, אלא תתייצב בשורותיו של המותג הבריטי כחיזוק כלכלי להחדרת הדור החדש של הקופר שהושק לפני מספר חודשים בעולם. בחברה מעריכים שגרסה זו תגדיל משמעותית את מכסת ההכנסות נוכח מגבלותיו של דגם ה-3 דלתות בתחום הובלת נוסעים ומטען.

הקופר השימושית מקבלת תוספת משמעותית בכל מידותיה. היא ארוכה מהדגם הבסיסי ב-16 סנטימטרים ומגיעה ל-3.9 מ', בסיס הגלגלים הוגדל ב-7.1 ס"מ ל-2.56 מ', המרחק מהתקרה צמח ב-1.5 ס"מ ונפח תא המטען תפח ב-67 ל' ל-278 ל' ועד 940 ל' בקיפול המושבים לרצפה שטוחה לגמריי. במיני מצביעים גם על צמיחה במרווח המרפקים, הרגליים והכתפיים, אולם לא פרסמו כמה קילוגרמים התווספו לקופר הרגילה, אם כי סביר שלא מדובר במנה רצינית כדי לא לפגוע ביכולותיה הדינמיות. מבחינה וויזואלית, מיני הותירה את העיצוב הקלאסי כמות שהוא, כשרק בחלק האחורי ניכר שינוי בבתי התאורה ואורך קו התקרה.

קו המנועים של הקופר 5 דלתות מורכב מכל חטיבות הכוח הסטנדרטיות: מנוע 1.5 ל' 3 צילינדרים (134 כ"ס), קופר S עם 192 כ"ס, דיזל עם 116 כ"ס או 170 כ"ס ואלה מחוברים לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או אוטומטית. הכיול של המתלים נחלק לפי הדגמים, אולם הקופר S כאמור תעמוד בחזית הסדרה עם חישוקים מוגדלים עד לגודל של 18 אינטש עם בלמים מחוזקים ובקרות יציבות מתקדמות עם וויסות כוח בין הגלגלים.

בקבינה, מושתל במרכז העניינים צג ה-8.8 אינטש החדש, דרכו מנווטים לכל תפריטי מחשב הדרך, בקרות הבידור, בלוטות', הניווט ועוד. רשימת האופציות כוללת תצוגה עלית, חנייה אוטומטית, בקרת שיוט אקטיבית (מסתגלת לפי תנאי הדרך), מושבים מחוממים ובגרסת קופר S קישוטים מקוריים.

המכונית תצא לכבישים בסתיו הקרוב במחירים שיחלו בכ-15 אלף יורו לדגם בסיס. מיבואנית ב.מ.וו ומיני לישראל דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי המיני קופר 5 דלתות תגיע לארץ ברבעון האחרון של השנה.

מיני קופר 5 דלתות. אתר יצרן
מיני קופר 5 דלתות/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully