וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה להפגנה נגד הרשות לנהיגה ספורטיבית

בעקבות ביטול המירוצים בשבועות האחרונים, התאחדות הכידונאים קוראת לספורטאים להפגנת מחאה נגד הרשות לנהיגה ספורטיבית

מחאת הרוכבים בנתיבי איילון. קובי ליאני
מחאת הרוכבים בנתיבי איילון/קובי ליאני

מי מחסל את הספורט המוטורי בישראל? בהודעה שיצאה הערב (רביעי) מהתאחדות הכידונאים פורסמה קריאה לכל העוסקים בספורט המוטורי בישראל לעריכת הפגנת מחאה נגד הרשות לנהיגה ספורטיבית ופעולותיה האחרונות. לדברי חברי ההתאחדות, הביטול האחרון של המירוצים שנקבעו לענף הסופרמוטו הם בחזקת הקש ששבר את גב הגמל. עוד עולה מהודעת ההתאחדות, כי מאז שהוחל החוק לספורט מוטורי בישראל לפני כשש שנים, הרשות לנהיגה ספורטיבית לא רק תקעה מקלות בגלגלי הספורט, אלא אף פעלה בקדחתנות לביטול ומניעת מירוצים חוקיים.

בין דרישות המוחים, קריאה לשרת הספורט לבטל את עצם קיום הרשות לנהיגה ספורטיבית ולאפשר עריכת מירוצים חוקיים בישראל. כך נכתב בהודעה: "כמו עבר נצח מאז התנחל חוק הנהיגה הספורטיבית בחיינו, כאילו עבר יובל מאז שהאמנו כולנו בשינוי, ובדיוק 6 שנים תמימות חלפו להן מאז שהיינו מטומטמים מספיק להעניק לפקידים ממשלתיים קרדיט על עשייה כלשהי בתחומם. תאחדות הכידונאים קוראת לכם הרוכבים כולכם וגם לכל ההתאחדויות של כל הענפים המוטוריים אל הדגל להפגנת ענק: די! נמאס! הכישלון מהדהד, המצב בלתי נסבל ולא יכול להימשך ככה הלאה!"

אירוע ההפגנה יערך ביום חמישי ה-19.6.14, בשעה 15:30, ברחוב המסגר 14, מול משרד הספורט. הפגנה זו קיבלה את אישור המשטרה.

לחצו כאן לעמוד הפייסבוק של אירוע ההפגנה

לוואלה! רכב נודע כי שאר התאחדויות ועמותות לספורט מוטורי נמצאות כעת בהתחלתו של תהליך שיביא לאיחוד כללי תחת קורת גג אחת. מהלך זה עשוי לתת כוח רב יותר לספורטאים בהתמודדות מול הרשות לנהיגה ספורטיבית והחסמים שהיא מעמידה בפניהם.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully