וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 7 הרוגים

שבעה בני אדם נהרגו השבוע בשבע תאונות דרכים קטלניות, ארבעה מהם הולכי רגל. מתחילת השנה: 130 הרוגים בכבישים

רוכב אופניים נהרג בצומת אל על בתאונה עם רכב פרטי. יוני 2014. משה שוהם, תיעוד מבצעי, מד"א, מד"א
7 הרוגים השבוע בכבישים/מד"א, משה שוהם, תיעוד מבצעי, מד"א

שבעה בני אדם נהרגו השבוע (8/6/15/6/14) בשבע תאונות דרכים קטלניות שאירעו על כבישי ישראל, כך עולה היום (ראשון) על פי דו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת השנה, נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 130 בני אדם, ירידה של 12% ביחס לשנה הקודמת.

בתחילת השבוע אירעה תאונת חזית-אחור על כביש 40 שגבתה את חייו של רוכב אופניים כבן 50, שנפגע מרכב פרטי. כמה שעות לאחר מכן נדרס למוות הולך רגל בשנות ה-70 לחייו בעיר סחנין בשל אי מתן זכות קדימה של רכב פרטי במעבר חצייה.

ב-11 בחודש נהרג רוכב אופנוע כבן 16 מהעיר נצרת בשל התהפכות עצמית כתוצאה ממרדף משטרתי. נוסע שהיה עימו נפצע קשה. לאחר מכן דווחה תאונה קטלנית על כביש 1 בעקבותיה נהרג נהג רכב פרטי כבן 30 בשל פגיעת משאית ליד אבו-גוש. הולך רגל כבן 40 נדרס למוות בדרך הרכבת בתל-אביב בשל פגיעה מרכב פרטי.

יממה לאחר מכן, שני הולכי רגל איבדו את חייהם בכבישים במרווחים של שעות ספורות. ברחוב בר-כוכבא באשקלון פגע אוטובוס באדם כבן 60 והרגו, ובכפר כסרא-סמיע נהרג פעוט כבן 4 בשל פגיעת משאית משא. ביום שישי נהרג נהג רכב פרטי כבן 24 לאחר שהתנגש בטרקטור .

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי מתחילת חודש יוני נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 13 בני אדם. מקום המדינה נהרגו בכבישי ישראל 32,052 בני אדם, מהם 4,963 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully