וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוע הים סידו ספארק החדש בישראל

אופנוע ים חדש של סידו שמציע מנוע 900 סמ"ק, משקל קל ותחזוקה פשוטה, הגיע לישראל עם מחיר מפתיע - החל מ-58,950 שקל בלבד

השקה אופנוע ים סידו ספארק. אתר יצרן
סידו ספארק החדש בישראל/אתר יצרן

הקיץ כבר כאן וגם אחד מאופנועי הים המסקרנים של השנה - סידו ספארק. עם אופנוע ים זה שהושק בסוף שנת 2013, נוטשת סידו לכאורה את מרוץ החימוש לכוח ומתרכזת דווקא בדגמי הכניסה הזולים של החברה. הספארק החדש תוכנן מלוח חלק כדי להציע שורה של חידושים שמאפשרים תחזוקה קלה, משקל גוף קל מאוד (185 קילוגרמים - כמחצית מאופנועי ים מקבילים), מבנה חיצוני חזק וגמיש שקל לתקן במקרה של נזקים וגם עלויות תפעול נמוכות. אלה מגיעות הודות לשימוש במנוע שלושה צילינדרים חדש בנפח 900 סמ"ק אשר זקוק להחלפת שמנים אחת לשנה או 100 שעות עבודה - כפול מאופנוע ים מקביל.

מנוע זה מגיע בשתי תפוקות - 60 או 90 כ"ס, כאשר לישראל מגיעה רק הגרסה החזקה שמציעה לבחירה גם מפת הצתה מוחלשת ל-60 כ"ס, למקרים בהם באופנוע משתמש רוכב מתחיל. הספארק מוצע גם בשתי תצורות מרכב - 2 ו-3 מושבים (279 ו-305 ס"מ בהתאמה, 185 ו-191 ק"ג בהתאמה) והמהירות המרבית מוגבלת ל-85 קמ"ש שפויים. אולם כפי שגילינו ברכיבה הראשונה שערכנו עליו, לא המהירות היא החשובה, אלא המהירות שבה הוא מגיע אליה והזריזות שלו בהתנהגות הודות למשקל הנמוך.

מבחינת האבזור, הספארק החדש מוצע עם מערכת O.T.A.S שמייצרת היגוי גם כשהמצערת סגורה, מערכת קירור סגורה למנוע, מערכת IBR לבלימה ואו רכיבה לאחור כאופציה בדגמי ה-3 מושבים ועוד. מחירו של הספארק יחל ב-58,950 שקלים.

מבחן רכיבה מקומי לספארק יערך בקרוב.

עוד על סידו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully