וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לקבינת שברולט קרוז 2016

שברולט חשפה את תא הנוסעים של הקרוז 2016, עם הבטחה לאיכות גבוהה יותר, אבזור נוסף והתקנים בטיחותיים משודרגים

שברולט קרוז 2015, תא הנוסעים. אתר יצרן
שברולט קרוז. תא הנוסעים החדש של המשפחתית העממית/אתר יצרן

שברולט החליטה לדחות את השקת הקרוז החדשה לסוף דצמבר 2015 בגין "שינויים הנדסיים", אבל בינתיים היא מפרסמת כמה תמונות המלמדות על הכיוון העיצובי המחודש של תא הנוסעים של המשפחתית העממית שאמורה להמכר ברבעון הראשון של 2016. משמע, תגיע אלינו קצת מאוחר מכך.

הקרוז הנוכחית זכתה למתיחת פנים סמלית לפני כמה חודשים, אולם חלל הפנים שמוצג בתמונות מייצג את הדור הבא. הקונסולה הראשית היא שינוי כיוון קל בתכנון המקורי, כך שבעצם שומרת הקרוז על קווי המתאר ומשנה בעיקר את שטח התפעול המרכזי ואת בקרת המידע. השדרוגים הבולטים יהיו במתגי מערכת המיזוג, לוח המחוונים וכן הותקן גלגל הגה חדש. למרות שקשה לראות זאת בתמונות, איכות החומרים תעלה מדרגה כדי ליישר קו עם המתחרים.

המרווחים יהיו קצת יותר טובים, כאשר סידור ההושבה לשניים מאחור יספק יותר מקום לנוסע השלישי (אם כי כמות האנשים שמנצלת את המושב המרכזי היא בין כה זניחה). מלבד זאת, הקרוז תזכה לתוספות מהודרות בגרסאות בכירות (LTZ) ועוד מערכות בטיחות חשובות.

בנוסף לכך, הקרוז תחלוק את הפלטפורמה הגלובאלית (העתידית) עם מספר רכבי פנאי, בהם האקווינוקס החדש שנמכר בארה"ב. החטיבה האמריקנית תשלח את הקרוז אלינו עם יחידות כוח קיימות, בהן ה-1.4 ל' טורבו עם 140 כ"ס, וייתכן שאליה תצטרף גם הקרוז 1.5 ל' עם כ-115 כ"ס בחיבור לתיבת 6 מהירויות אוטומטית.

הקרוז הבאה גם תנדוד למפעל האמריקני בדטרויט (מיוצרת בסיאול), בעקבות השבתת המטה האירופי. עוד פרטים אודות הקרוז ייחשפו בתערוכת לוס-אנגל'ס בנובמבר הקרוב.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully