וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

33 שנים אחרי - הקורבט הוחזרה לבעליה

שלושה עשורים אחרי שנגנבה מפתח ביתו בדטרויט, הוחזרה השברולט קורבט לבעליה המאושר, שלא האמין למראה עיניו

שברולט קורבט 1979 חוזרת לבעליה המקוריים ג'ורג טאלי. אתר יצרן
הקורבט חזרה הבייתה אחרי שלושים שנה/אתר יצרן

מי שהחזיק ואיבד מכונית קלאסית שנפלה לידי גנבים, יודע עד כמה קורעת לב הפרידה יכולה להיות. אבל, מסתבר שלא כל הסיפורים על מכוניות שנעלמו באישון לילה נגמרים בפירוקיות או אצל חלפני מתכות. תמיד יש תקווה שהמכונית האהובה בה השקעתם זיעה וממון עוד מתגלגלת לה אי שם בכבישים ובפעמים נדירות, חלה תפנית שמשנה את גורלה ומחזירה אותה על עקבותיה.

כך המקרה עם ג'ורג' טאלי מארה"ב, שרכש שברולט קורבט ב-1979. שנתיים בלבד אחרי ששהתה במחיצתו, נגנבה האמריקנית השרירית מחצר הבית שלו בשדרת אווניו בדטרויט ומאז נעלמו עקבותיה. טאלי חסר האונים הגיש תלונה למשטרה המקומית, אבל ידע שהסיכויים לאתר אותה קלושים. הוא היה משוכנע שלא יראה אותה עוד לעולם.

אולם, ב-13 ביוני 2014, 33 שנים מהיום בו נגזלה מידיו, דיווח שהגיע ממשטרת הטיסבורג במיססיפי העלה כי הקורבט הגנובה של טאלי נצפתה באיזור, מרחק של 1,500 קילומטרים מדטרויט. טאלי קיבל שיחת טלפון מרשויות האכיפה שסיפרו לו שהמכונית נמצאה, היא בחתיכה אחת ובמצב טוב לגילה המתקדם. "האמת היא שרק שמחתי לשמוע שהיא לא מפורקת. ואז גם הוסיפו ואמרו לי שמד המרחק מצביע על 47 אלף מייל בלבד (75,000 ק"מ)", כך סיפר בתכנית רדיו מקומית בדטרויט.

רצה המזל, ובדיוק באותו הזמן האזין לתכנית סגן מנכ"ל GM מארק רוס, שהעיד על עצמו לא פעם כחובב גדול של שברולט קורבט. רוס התקשר לתכנית ואמר לטאלי שהוא רוצה לשאת בהוצאות העברת המכונית ממיסיסיפי לדטרויט, ואף ביקש לארגן אירוע קטן וחגיגי. "הסיפור של ג'ורג העלה חיוך על שפתיי", אומר רוס. "אני מבין את התשוקה של טאלי למכונית המיוחדת ואני יותר ממאושר שנוכל לעזור לו. מקומה של הקורבט בדטרויט, אצל בעליה האמיתי".

טאלי בן ה-71 התוודה במעמד המסירה כי החזיק עוד 2 מכוניות שברולט קורבט מאז נגנבה הראשונה ב-1981, אולם נותר איתן בדעתו (וטעמו) שהגרסה מ-1979 עם 225 כ"ס הייתה הטובה מכולן.

שברולט קורבט 1979 חוזרת לבעליה המקוריים ג'ורג טאלי. אתר יצרן
מתאחד עם הקורבט לעיני המצלמות/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully