וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: מירוץ "קיה-אפיק ישראל" בחודש הבא

תחרות ה"טור דה פרנס" לרוכבי אופני ההרים בישראל תצא לדרך ב-18 בספטמבר. "אירוע בינלאומי ברמה הגבוהה בעולם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מירוץ "קיה-אפיק ישראל" לזכר גיורא צחור, ב-18 בספטמבר עד ה-20 בספטמבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנה השנייה ברציפות, תצא לדרך תחרות האופניים האתגרית והבינלאומית "קיה-אפיק ישראל" על שמו של לוחם המוסד האגדי ומפקד יחידת כידון, גיורא צחור. מארגני התחרות בישראל, בהם גם בנו גל צחור, מעריכים כי השנה ישתתפו באירוע כ-700 רוכבים - כפול מהשנה הקודמת ומגוון הרוכבים ישלב צוותים מכל העולם: צרפת, הולנד, ספרד, רוסיה, ארה"ב, בלגיה, ברזיל ועוד.

"דווקא בימים אלה, שישראל בכותרות בשל המצב הביטחוני שקיים באזורינו, אנו רואים חשיבות אדירה לייצר אירוע בינלאומי ברמה הגבוהה בעולם שחושפת בתקשורת הספורט העולמית את ישראל היפה, הספורטיבית, הנורמלית", כך גל צחור.

התחרות מורכבת משלושה מקטעים שאורכם כ-100 ק"מ המתפרסים על פני שלושה ימים של רכיבה. קו הזינוק הוא בקיבוץ דליה (איזור מגידו) שם יוקם "כפר תחרות" המעמיד לרשות הרוכבים עמדות רישום, עמדות הטענה, דוכני מזון, מחשבים, אמבטיות קרח בתי קפה ועוד. משם, הלאה יצאו המדוושים אל איזורים הררים של רכסי הכרמל, הגליל התחתון, יערות מגידו ומספר שמורות באיזור, בהם הר חורשן.

ההצלחה של התחרות בשנה הקודמת הניבה הישגים לא מבוטלים גם בקנה מידה בינלאומי. המארגנים נכנסו לרשימת ה-UCI, או ה -UNION CYCLING INTERNATIONAL, עליה נמנים אירועים יוקרתיים כגון ה'טרנס-אלפ' בגרמניה ואיטליה. לצד זאת, התפקדו לתחרות מספר גדול של נותני חסות, בהם קיה מוטורס, שימאנו, מריו סנטר, רומח, רודי פרוג'קט, קיבוץ דליה שמארח את הרוכבים ועוד.

"אני מבקש להודות לכל האנשים והחברות שהתגייסו, ובראשם נותני החסות שלנו, על עזרתם במימוש החזון של אבי גיורא ז"ל, ולהביא להקמתו של טור דה פראנס ישראלי.", מוסיף גל צחור.

עוד הרבה על אופניים בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully