וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן קשקאי החדש בישראל

החל שיווק ניסאן קשקאי החדש. קל, חזק וחסכוני יותר מקודמו, עם דגש משמעותי על בטיחות ואבזור עשיר. יוצע עם מנועי דיזל ובנזין בשלוש רמות אבזור, החל מ-154,900 שקל

ניסאן קשקאי ספטמבר 2014. אתר יצרן
ניסאן קשקאי ספטמבר 2014/אתר יצרן

'קרסו' יבואנית ניסאן לישראל החלה לשווק היום (חמישי) את הקשקאי החדש. הדור החדש יכנס לנעליים הגדולות שהשאיר קודמו שהושק בשנת 2007 וממנו נמכרו כ-2 מיליון יחידות מסביב לעולם. כמקובל, בדור החדש ניסן עמלו רבות כדי לשפר את צריכת ההדלק ופליטת המזהמים ולכן שני המנועים שיוצעו בו יהיו מוגדשי טורבו. מנוע הבנזין יהיה בנפח 1.2 ליטר ומנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר. הראשון יפיק 115 כ"ס וכן 16.8 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד. צריכת הדלק על פי נתוני היצרן תעמוד על 17.8 קילומטרים לכל ליטר. מנוע הדיזל יפיק 130 כ"ס ו-32.6 קג"מ גם כן ב-1,750 סל"ד וצריכת הדלק בו תגיע לכדי 21.7 קילומטרים לליטר. תיבות ההילוכים יהיו ידנית עם 6 הילוכים או רציפה חדשה תחת השם Xtronic וזו אמורה להציע תחושת נסיעה כשל תיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית. הקשקאי קיבל גם מערכת מתלים מתקדמת שמעצימה את טווח פעולת שיכוך המתלים (שימוש בשתי בוכנות לבולם) ומערכת היגוי חדשה שאמורה לשפר את קתות התנועה של הרכב.

הקשקאי החדש שינה לא רק את עיצובו ביחס לדור היוצא, אלא גם את מידותיו וכעת הוא ארוך יותר ב-4.7 ס"מ, רחב ב-2 ס"מ ונמוך ב-1.5 ס"מ ולכן צפוי להיות מרווח יותר. גם תא הנוסעים עבר שינוי מקיף שכלל עליה באיכות החומרים והידיותיות של הקבינה למשפחה. הקשקאי החדש שם דגש ניכר על נושא הבטיחות והוא כולל כעת בדורו החדש (בהתאם לרמת האבזור) שלל בקרות אלקטרוניות לבטיחות (בקרת שטח מת, אחיזה, יציבות, שמירת מרחק, בלימה אוטומטית, התראת סטיה מנתיב הנסיעה, מערכת לבדיקת ערנות הנהג, זיהוי תמרורים ועוד), יצויד גם במערכת לחניה אוטומטית, בבקרת שיוט אדפטיבית, פנסי 'לד', מצלמות היקיפיות, מערכת מולטימדיה מלאה עם מסך מגע 7 אינץ' המאפשרת ממשוק מלא לסמארטפון (כולל גלישה, רשתות חברתיות) ועוד.

ניסאן קשקאי 2014. אתר יצרן
ניסאן קשקאי 2014/אתר יצרן

הקשקאי החדש יוצע בשלוש רמות גימור אבזור: Acenta Acenta SVו-Tekna. רמת ה-Acenta כוללת מערכת בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, מערכת מולטימדיה NISSAN CONNECT עם מצלמת רוורס, גלגל הגה וראש ידית הילוכים מצופים בעור איכותי, חישוקי סגסוגת 17 אינץ', מערכת לוחות המטען (Luggage Board System) ומראות צד מתקפלות חשמלית עם פנסי איתות. ציוד הבטיחות כולל בלם חנייה חשמלי, חיישני חגורות בטיחות מלפנים ומאחור, פנסי ערפל קדמיים, פנסים ראשיים אוטומטיים ומגבים עם חיישני גשם.

דגם ה-ACENTA SV כולל בתוכו 4 מצלמות לראייה היקפית של 360°, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מפתח חכם לכניסה מרחוק וכפתור להנעה. בנוסף הדגם מגיע עם חלון גג פנורמי קבוע עם סוכך שמש חשמלי, מסילות גגון, שמשות אחוריות כהות וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. הדגם מציע גם את מערכת Safety Shield שמתוכננות להגביר את בטיחותם של יושבי המכונית, כוללות מניעת התנגשות קדמית (Front Collision Avoidance), מערכת לבלימת חירום אוטומטית, אורות גבוהים ונמוכים אדפטיביים, זיהוי תמרורים והתראה על סטייה ממסלול הנסיעה.
הדגם הבכיר ביותר, Tekna, כולל פנסים ראשיים LED לאלומה גבוהה ונמוכה וממערכת Nissan Safety Shield עם מערכת חנייה אוטומטית במקביל ובמאונך, מערכת התראה על ערנות נהג, זיהוי בשטחים "מתים", וזיהוי עצמים זזים, חישוקי 19 אינץ', מושבי עור מחוממים.

מחירי הקשקאי החדש לפי המנועים ורמות האבזור:

• 1.2 טורבו בנזין אוטומט אסנטה 154,900 שקל
• 1.2 טורבו בנזין אוטומט טקנה 174,900 שקל
• 1.6 דיזל אוטומט אסנטה 169,900 שקל
• 1.6 דיזל אוטומט אסנטה SV 179,900 שקל
• 1.6 דיזל אוטומט טקנה 189,900 שקל

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניסאן קשקאי 2014. אתר יצרן
ניסאן קשקאי 2014/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully