וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה C-HR: מתחרה לניסאן ג'וק

ה-C-HR קונספט יתגבש לרכב סדרתי בעוד כשנתיים עם מנוע היברידי ויתחרה בקבוצת הקרוסאוברים העירוניים

טויוטה CH-R. אתר יצרן
טויוטה C-HR קונספט. רכב פנאי אופנתי עם מנוע כלאיים/אתר יצרן

טויוטה פרסמה שני איורים רשמיים של רכב הפנאי הקומפקטי C-HR קונספט, שיופיע לראשונה בתערוכת הרכב בפריס ויקרא תגר על קבוצת הפנאי הקומפקטית, בה מתחרים רנו קפצ'ור, שברולט טראקס, פיג'ו 2008 ודומיהם. לרכב תהיה מערכת הנעה היברידית והוא יתומחר דרומית לטויוטה ראב 4.

הקונספט מייצג תפיסת עיצוב חדשנית מבחינת טויוטה ומשלב דגשים די בולטים באיזור קשתות הגלגלים ויחידות התאורה. חלק מהשינויים הקוסמטיים שטויוטה משיקה ב-C-HR, לפחות מהפן הוויזואלי, ייכנסו לשירות בכל המשפחה העממית לקראת שנת 2017, בסמוך למועד ההשקה שלו, כולל בתי התאורה "המרחפים" בחלקו האחורי והלוגו המוגדל בחזית.

המכלולים שלו, לכאורה, נשענים על גרסת "כאילו-שטח" של האוריס שנבחנה בחודשים האחרונים בכמה מסלולי כביש ועפר באירופה. בטויוטה מכנים את הקומבינציה בין האספלט לשטחים הלא סלולים כ"חווית נהיגה דינמית".

טויוטה CH-R. אתר יצרן
טויוטה CH-R/אתר יצרן

המנוע ההיברידי של הקרוסאובר מוזן בנזין 4 צילינדרים ומנוע חשמלי, וכפי שמסתמן מדברי טויוטה הוא יגיע מהדור הבא של הפריוס שצפוי לצאת בחודשים הקרובים לדרכו. ההספק המשוער הוא כ-140-150 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רציפה עם מספר הילוכים קבועים מראש. ההנעה תהיה קדמית, אולם ייתכן שגרסה בכירה תזכה להנעה כפולה קבועה כדי לחזק את הסדרה מול דגמי ה-4X4 המתחרים.

בין אם יעמוד ה-C-HR כדגם נפרד או כגרסת פנאי של האוריס, תהיה זו תוספת כוח חשובה לארסנל של טויוטה לצד ה-RAV4. ההשקה הרשמית בכל אופן, לקראת סוף 2016.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully