וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו: מהנדס העל מפרארי נוחת במינכן

ב.מ.וו גייסה את רוברטו פידלי לשורותיה לאחר שהתפטר בחודש שעבר בעקבות עזיבת מונטזמולו. יתמקד במכוניות M ומותגי פאר

לה פרארי.
לה פרארי. הבייבי של פידלי

ב.מ.וו פרסמה כי שכרה את שרותיו של רוברטו פידלי, לשעבר מנהלה הטכני הבכיר של פרארי לתפקיד שטרם הוגדר, כך על פי כלי התקשורת בטורינו. פידלי מצטרף לב.מ.וו לאחר עשרות שנים בצמרת חברת המכוניות העילאית, והוא עשוי לסייע לב.מ.וו לחזק את חלק ממותגי הפרמיום ה"כבדים", בהם רולס רויס, וכן לרתום את כישוריו להצלחתה של חטיבת M. קודם לכן קיבל פנייה מחברת טסלה האמריקנית, אולם סירב.

דובר פרארי מסר כי פידלי התפטר מתפקידו ב-13 בספטמבר, וציין כי להחלטתו לא היה קשר לעזיבת נשיא הקבוצה לוקה די מונטזמולו, שפרש לאחרונה בשל חילוקי דעות עם יו"ר קונצרן פיאט-קרייזלר סרגיו מרקיונה. אולם, העיתונאי ליאו טוריני המקורב למונטזמולו והינו מומחה לפורמולה 1, ציין על רקע האירועים האחרונים כי בין השניים נרקם קשר מיוחד, ופידלי הרגיש שמוטב לו להמשיך בדרכו בהיעדרו של מונטזמולו.

פידלי נחשב לדמות מוערכת בפרארי, וברזומה העשיר שלו מיזמים מרשימים ויוצאי דופן, בהם מכונית העל ההיברידית הראשונה של החברה, "לה פרארי", ומכוניות ספורט חשובות בהן 355, ה-550, ה-360 וכן חיזק את חטיבת הפורמולה 1 מאז החל לעבוד במרנאלו לפני למעלה מ-25 שנה.

בב.מ.וו טרם גיבשו סופית כיצד יתברג והיכן, אולם בגרמניה מעריכים כי הבנתו בתרכובות קלות (אלומיניום, סיבי פחמן ופלסטיק) תשמש בעיקר (אבל לא רק) את חטיבת M כדי שתוכל לשפר את מכוניותיה עוד יותר מול יריבותיה העיקריות מאודי ומרצדס. פידלי יחל לעבוד רשמית בב.מ.וו בתחילת נובמבר. את מקומו בפרארי אגב יאייש מיכאל לייטרס, סגנו למחלקה שגויס בינואר מחברת פורשה.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully