וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוספורט: ניסאן נוט ניסמו

הנוט ניסמו S הוצגה ביפן עם מנוע מחוזק ותלבושת משחרת לטרף, מבחוץ ומבפנים

ניסאן נוט ניסמו. אתר יצרן
ניסאן נוט ניסמו. מיניוואן עם כוונות תוקפניות/אתר יצרן

ניסאן צברה הרבה ניסיון עם חטיבת NISMO שהיא בהחלט מרשה לעצמה לחשוב עוד יותר "מחוץ לקופסא". אחרי ג'וק ניסמו, פולסאר ניסמו (שהוכרזה לאחרונה) ועוד רעיונות על השולחן, תגיע בקרוב לכבישים אחרי השתהות קלה, גם גרסת הנוט ניסמו והניסמו S - מהדורות קרביות של המיניוואן הקומפקטי, שיגיע בפורמט השגרתי שלו לישראל בעוד כחודשיים, כך מסרה היבואנית קרסו מוטורס לוואלה! רכב.

גרסאות ניסמו הן אלטרנטיבות ספורטיביות למחצה, עם קריצה סמלית בלבד לדגמי הקיצון של החברה, ה-GT-Rים. החבילות שמותקנות עליהן נועדו למשוך את העין ולרמוז על חיה קצת שונה מהמקובל בקו המשפחתי, ולכן בידול הנוט ניסמו מובלט עם לוגואים, חצאיות, ספויילרים, מערכת יניקה מוגדלת, מדבקות ועוד אלמנטים צעקניים (אם כי אינם מוגזמים). הממתק המרשים ביותר הוא חישוקי ספורט קלים 17 או 16 אינטש של חטיבת NISMO על גומי שמנמן.

הניסמו נוט הרגילה פחות מופרעת מניסמו נוט S, ולכן רק האחרונה זכתה למנוע עם ביצועים טובים יותר. ההספק המרבי של היחידה (1.6 ל') צמח מ-110 ל-140 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות עם אופציה לתיבת הילוכים רציפה CVT עם מספר הילוכים קבועים מראש. על ביצועים רשמיים אין פרטים, אך נצא מנקודת הנחה שהיא לא תשבור שיאי מהירות. מצד שני, ניסאן חיזקה את מערכת המתלים והבלמים כך שהיא לפחות עשויה להעלות כמה חיוכים בסיבובים.

הדגם יצא השבוע למכירות מוקדמות ביפן. לא ידוע אם יעשה את דרכו לישראל (בארץ נמכרת כיום רק ניסאן ג'ו'ק ניסמו).

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully