וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוזלה: וולוו V40 ב-160 אלף שקל

וולוו ישראל חותכת במחירה של המכונית הקומפקטית V40 לה מנוע T4 ותיבת הילוכים דו מצמדית

השקת וולוו V40 החדשה. ניר בן טובים
וולוו V40. המחיר הופחת מ-175 אלף שקלים ל-160 אלף שקלים/ניר בן טובים

יבואנית וולוו לישראל חברת 'מאיר' הוזילה את מחיר הדגם הקומפקטי היוקרתי V40 במסגרת מבצע שהחל השבוע. המחיר החדש, שהינו למלאי מוגבל, משקף הוזלה חדה של כ-15 אלף שקלים ל-160 אלף שקלים בתמורה לגרסת הבסיס במשפחה. שינויים אלה התאפשרו בין היתר בשל צמיחת החברה הנורדית בישראל ב-54% מתחילת השנה הנוכחית, כשהיא צוברת מומנטום בדרך לצמרת קבוצת היוקרה. גם בעולם חווים הנורדים גידול משמעותי בהיקף המסירות ביחס לאשתקד, לא מעט בזכות השקת משפחת המנועים החדשה והחלפת ה-XC90 בדור חדש.

ה-V40 שתמכר תחת הוזלה, מצוידת במנוע ה-T4, ברמת מפרט 'קינטיק'. המנוע משחרר לגלגלים הקדמיים תפוקה מרבית של 180 כ"ס מ-1.6 ל' טורבו אקובוסט בחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית פאוורשיפט עם 6 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.5 שניות, המהירות המרבית היא 225 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת היא 15 ק"מ לליטר.

חבילת קינטיק כוללת מסך מרכזי בגודל 5 אינטש, בקרת אקלים, מערכת שמע עם 6 רמקולים, חיבורי USB, AUX ו-IPOD, דיבורית בלוטות' מובנית, מחשב דרך, מראות חשמליות עם הפשרה ומערכות בטיחות מתקדמות: יציבות, בלימה, עצירה אוטומטית במהירות עירונית, התקני איזופיקס, הגנה מפני צליפת שוט, מעטפת כריות אוויר וכן גרפה המכונית את הציון הגבוה ביותר במסגרת מבחני הריסוק של Euro-Ncap.

וולוו ישראל תפחית מחירים גם ברמות אבזור גבוהות יותר, כולל בדגמי קרוס קאנטרי.

נציין, כי חודשים אוקטובר-דצמבר לרוב מלווים בהורדות מחירים שתפקידן להעיר את השוק מתרדמת החגים. צפוי כי תהיינה הוזלות נוספות בשוק המקומי בעתיד הקרוב, ולו רק בשל הופעת דגמים חדשים בארץ ומצבורים שנותרו במחסנים.

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully