וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מושבים: קיה קארנס ב-150 אלף שקל

23.10.2014 / 11:43

טלקאר משיקה בישראל גרסה חדשה למוביל הנוסעים קארנס במחיר של 150 אלף שקלים. "מגדירה מחדש את מאזן התמורה למחיר בסגמנט המיניוואן בישראל"

מבחן דרכים: קיה קארנס. ניר בן טובים
קיה קארנס, דגם חדש ב-150 אלף שקל/ניר בן טובים

סגמנט המיניוואנים מתחמם עם הכרזת יבואנית קיה לישראל טלקאר, על גרסה חדשה של מוביל הנוסעים קארנס במחיר של 150 אלף שקלים. הקארנס LX, לו שבעה מושבים מצויד במנוע בנזין, תיבת הילוכים אוטומטית ורשימת אבזור מכובדת, כפי שנהוג במותג הקוריאני בשנים האחרונות. המחיר החדש משקף פער של כ-15 אלף שקלים מהדגם המרכזי במשפחה, ה-EX ו-17 אלף שקלים מערכת 'פרמיום'.

הקארנס, אותו בחנו לפני כשנה, משלב יכולות דינמיות טובות לצד הובלת נוסעים ומטען בנוחות גבוהה. בחזיתו מנוע 2.0 ל' משותף לאופטימה המפיק 166 כ"ס ו-21.5 קג"מ הזמינים מטווח של 5,400 סל"ד. הוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-12.5 ק"מ לליטר. את הכוח מעבירה לגלגלים הקדמיים תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. לקארנס 7 מושבים על בסיס גלגלים של 2.75 מ', רוחב של 1.85 מ' ואורכו 4.52 מ'. נפח תא המטען הוא 492 ל' שגדל עם קיפול השורות ל-1,650 ל'.

רמת האבזור LX נבדלת משתי המהדורות הבכירות בכמה רכיבים קוסמטיים. אולם, האבזור התקני כולל את רוב המערכות הנחוצות, בהן בקרת אקלים דיגיטלית, כניסות USB ו-AUX, מראות צד חשמליות מחוממות, וכן קיט בטיחותי מלא עם 6 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה ומשיכה. נעדרת מרשימת ההתקנים ב-LX היא בקרת בלוטות' מקורית.

"במחיר החדש יוכלו לקוחות רבים להצטרף להצלחת המותג קיה באמצעות גרסה חדשה זו שמגדירה מחדש את מאזן התמורה למחיר בסגמנט המיניוואן בישראל ", כך מוסרת יבואנית קיה לישראל.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully