וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו קליאו אסטייט החדשה בישראל

26.10.2014 / 9:00

הגרסה השימושית של הקליאו תמכר בישראל עם מנוע 1.2 ל' טורבו ותיבת הילוכים דו מצמדית. המחיר, החל מ-105 אלף שקלים

רנו קליאו אסטייט. אתר יצרן
רנו קליאו, גם בגרסת סטיישן/אתר יצרן

יבואנית רנו לישראל קרסו מוטורס החלה לשווק בארץ את הקליאו סטיישן החדשה (אסטייט). הדגם החדש יאפשר לקליאו להתבסס כחלופה משפחתית זולה יותר למשפחתיות הקלאסיות על ידי שימוש בתא מטען גדול יותר. בשלב זה, תשווק עם מנוע בנזין בלבד. בין מתחרותיה עומדת סיאט איביזה פלואו.

הקליאו אסטייט שומרת על המראה הנועז של הסופר מיני עליה היא מבוססת, אך היא ארוכה מממנה ב-20 ס"מ כמעט ונמתחת ל-4.26 מ'. יתר המידות זהות, כאשר רוחבה הוא 1.73 מ', גובהה 1.44 מ', ובסיס הגלגלים הוא 2.59 מ'. תא המטען של הקליאו אסטייט מציע 439 ל' ללא קיפול המושבים, ועד 1,277 ל'.

את העוצמה מקבלת הקליאו אסטייט ממנוע 1.2 ל' טורבו המחלץ תפוקה מרבית של 120 כ"ס ו-19.3 קג"מ המושגים בטווח של 2,000 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים דו-מצמדית עם 6 מהירויות המאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-10 שניות. צריכת הדלק הממוצעת היא 19.2 ק"מ לליטר.

גרסת 'אקספרסיון' פאק כוללת באבזור תקני מערכת שמע עם צג מרכזי גדול, שליטה על מערכות הבידור מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מגביל מהירות, התקן בלוטות' מקורי, כניסות USB ו-AUX, וכן קיט חיצוני הכולל חישוקי 16 אינטש, פנסי LED, מראות חשמליות מתקפלות, חיישני אורות וגשם ועוד. לדגם את כל מערכות הבטיחות לרבות יציבות, סיוע לבלימה וכן גרפה המכונית 5 כוכבים במסגרת מבחני הריסוק באירופה.

המחירים לקליאו אסטייט יחלו ב-105 אלף שקלים.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully