וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי צור ימונה למנכ"ל דוד לובינסקי

30.10.2014 / 9:45

דוד לובינסקי, יבואנית מותגי פיג'ו-סיטרואן, ו-MG לישראל הכריזה על מינויו של אבי צור לתפקיד מנכ"ל החברה. דורי מנור: "יביא את הקבוצה להישגים רבים ומשמעותיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי צור, מנכ"ל דוד לובינסקי החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
"כניסתו של צור לתפקיד מתקיימת בתזמון מצוין"

יבואנית פיג'ו-סיטרואן ומותג MG לישראל, קבוצת דוד לובינסקי, הודיעה היום (חמישי) כי מינתה את אבי צור לתפקיד מנכ"ל החברה. צור יחליף את דורי מנור שימלא את תפקיד יו"ר הקבוצה לצד יצחק מנור שימונה לנשיא "מנור החזקות", המחזיקה בכלל החברות של המשפחה.

צור בן ה-52, גויס לדוד לובינסקי כשברזומה שלו למעלה מ-20 שנות ניסיון בענף הרכב. הוא פרש מניהול קבוצת צ'מפיון מוטורס בתחילת השנה לאחר שהובילה לשנת שיא ב-2013, ומונה עם פרישתו לתפקיד בכיר בקבוצת "אלייד" - בעלת הבית של צ'מפיון מוטורס. את מקומו ביבואנית פולקסווגן וחטיבותיה ממלא כיום דן אורנשטיין, שהגיע מקבוצת כלמוביל.

דורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי: "כניסתו של צור לתפקיד מתקיימת בתזמון מצוין, עם תחילת השיווק של פיג'ו 308 החדשה, מכונית הדגל של הקבוצה והשקת דגמים חדשים וחשובים נוספים. במהלך כהונתו צפויה הקבוצה להשלים הטמעה של מערכת מחשוב ERP חדשה ומתקדמת, ולעבור למשכנה החדש במעוין שורק. אין לי ספק כי צור יצלח את שלל האתגרים העומדים בפניו".

אבי צור נשוי עם שלושה ילדים, בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מטעם הטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסית תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully