וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריפה: פולקסווגן גולף R סטיישן

20.11.2014 / 9:53

296 כ"ס במכונית סטיישן משפחתית. פולקסווגן תחל לשווק בשנה הבאה את הגולף R סטיישן, עם תא מטען גדול, מפלטים כפולים וחישוקי סגסוגת מנקריי עיניים

פולקסווגן גולף R  סטיישן. אתר יצרן
פולקסווגן גולף R סטיישן. קרון משפחתי עם ביצועים כביש תוקפניים/אתר יצרן

החיבור בין מכונית סטיישן למנוע שופע כוחות אינו יוצא דופן. ההיסטוריה עמוסה במכוניות שהתהדרו במרכב שימושי עם חטיבות כוח מצטיינות ואפילו בקונצרן פולקסווגן אפשר לספור לא מעט דוגמאות לכך. ובכל זאת, לא כל יום מחלקת הפרטיות של החברה מגרמניה, מחליטה לסחוט מהגולף הקומפקטית רכב משפחתי שיכול להפתיע גם את הטובות והממוקדות שבמכוניות הספורט.

מה שמקבלים באולם התצוגה, מלבד מכונית גדולה ושימושית, שתא המטען שלה צמח ב-262 ל' אל 605 ל' ביחס לגולף הרגילה (ומתרחב עד 1,620 ל' בקיפול המושבים), הוא מנוע ארוז במעטפת גולפאית קלאסית עם חישוקי סגסוגת 18 אינטש ומפלטים כפולים. מתחת למכסה המנוע, אכלסה פולקסווגן את ה-2.0 ל' טורבו מאחותה הקומפקטית, המפיק כ-296 כ"ס ו-52.2 קג"מ. הכוח עובר לכל הגלגלים (4 מושן) דרך תיבת הילוכים דו-מצמדית 6 מהירויות.

התוצאה על הכביש, היא האצה ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות ומהירות מרבית מבוקרת אלקטרונית של 252 קמ"ש. אין ספק שאלה מספרים מרשימים, ולא פחות מכך נראה שהם לא בהכרח באים על חשבון צריכת דלק גבוהה; הגולף R סטיישנית הכחולה מחזירה בממוצע כ-13.5 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן היא 163 גק"מ. התקנים נוספים שיסייעו לגולף R בנהיגה תובענית, כוללים שימוש בבקרת יציבות מתוחכמת דו-שלבית עם התאמה למסלול מירוצים, ובתא הנוסעים מושבי ספורט שיחזיקו את הנוסעים רתומים היטב למקום בכבישים הכפריים, וחבילת בידור מלאה שמגיעה כצפוי רק בגרסאות הבכירות ביותר של דגמי פולקסווגן גולף.

המחירים באירופה יהיו גבוהים בכ-2,000 יורו מהגולף R הרגילה, שמחירה בגרמניה מתחיל ב-40 אלף יורו. לא סביר שהיא תעשה את דרכה לישראל בשלב הנוכחי.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully