וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 6 ו-CX-5 מתחדשות

20.11.2014 / 7:59

מאזדה מרעננת את ה-6 וה-CX-5 במסגרת עדכון של אמצע החיים. עיקר השינויים קוסמטיים ובאיכות הפנים

מאזדה 6 FL 2015. אתר יצרן
מאזדה 6. קוסמטיקה קלה ואיכות פנים משופרת/אתר יצרן

קצת אחרי שחשפה את הקרוסאובר הקומפקטי CX-3 החדש, עליו דיווחנו אמש, מאזדה השיקה בתערוכת הרכב בלוס אנגל'ס את עדכוני אמצע החיים של מאזדה 6 ורכב הפנאי CX-5. אלה הם טיפולים קוסמטיים ראשונים של שני הדגמים שהוצגו לפני כשנתיים לערך, כשרוב החידושים מתרכזים במראה החיצוני ובחלל הפנים.

במאזדה 6, המשפחתית הגדולה של החברה, בוצעו שני שדרוגים בחלק הקדמי. המבנה המקורי אמנם נשמר, אך בתי התאורה השתנו ושולבו עם נורות LED מעודכנות, וכן חודשה השבכה הקדמית שקיבלה מראה יותר אגרסיבי במעט. עוד במפרט המרוענן, חישוקי 19 אינטש אופציונאליים, אנטנת "כריש" קטנה ועוד שני צבעים חדשים לבחירת הלקוחות: סוניק סילבר וטיטאניום.

גולת הכותרת ב-6 המחודשת היא שדרוג תא הנוסעים. גם במקרה זה, נראה כי על פניו לא השתנה הסידור המקורי מ-2012, אבל במאזדה טוענים לאיכות חומרים גבוהה יותר שתסייע בבידוד הרעשים, הוספת צג מרכזי 7 אינטש מעודכן עם בקרת התקשורת החדישה ביותר שיש ליצרנית היפנית בשורותיה. כמו כן, זו הפעם הראשונה שמאזדה מטמיעה ב-6 בלם יד אלקטרוני במקום מכאני, כך שתהיה גם תמורה אסטתית חביבה.

הרכב המנועים של ה-6 לא השתנה כלל, ועדיין כולל את יחידות הסקיי-אקטיב בנפח 2.0 ל' ו-2.5 ל'. שינוי אחד ניכר הוא הוספת מערכת הנעה כפולה לגרסת ה-2.2 דיזל הנמכרת באירופה.

seperator
מאזדה CX-5 FL 2015. אתר יצרן
מאזדה CX-5, חידושים קלים בלבד/אתר יצרן

יחד עם ה-6 המחודשת, מאזדה הציגה גם מתיחת הפנים של ה-CX-5, מרכבי הפנאי הפופולריים בארה"ב וגם בישראל. כמו מכונית המנהלים היפנית, רכב הפנאי העממי מיישר קו עם כל דגמי המשפחה האחרונים, בהם ה-2, ה-3 ושאר בני הבית שנחשפו בתערוכת ארה"ב ולפניה.

גם כאן, השינוי הגדול ביותר הוא אימוץ לוע קדמי רחב ומשפחתי כשבצדדיו יחידות תאורה חדשות משובצות LEDים בהשראת הסופר מיני של החברה. מלבד זאת, כמעט ולא נעשו כאן מהפכות והקרסואובר נותר נאמן לקווי המתאר שלו.

הקבינה של ה-CX-5 גם היא זכתה לשדרוגים מינוריים וסמליים למדי. כמו ב-6, בולט במיוחד הוא בלם יד אלקטרוני, כלשצד זאת נוספו תאי אחסון ועודכנה מערכת הבקרה המרכזית בצג המגע.

סגל המנועים ממשיך לעשות שימוש ביחידות הסקיי אקטיב המוכרות מהדגם שלפני מתיחת הפנים, משמע 2.0 ל', וכן מנוע 2.5 ל' עם כ-190 כ"ס בחיבור לתיבות הילוכים אוטומטיות 6 מהירויות. גרסאות בכירות, תהיינה מצויידות בבורר נהיגה עם מספר מצבים לשיפור האחיזה וחסכון בדלק.

שתי המכוניות תצאנה לשווקים במהלך האביב. מיבואנית מאזדה לישראל דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי שיווקן בארץ יחל באמצע 2015.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully