וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ניקו רוזברג יזנק מהפול פוזישן במירוץ המכריע

הגרמני קבע את ההקפה המהירה ביותר במקצה הדירוג באבו דאבי, וינסה לבצע מהפך דרמטי במירוץ האחרון של העונה כדי לזכות באליפות העולם. לואיס המילטון, שמקדים אותו ב-17 נקודות, יזנק שני

ניקו רוזברג נהג קבוצת מרצדס (במרכז) לצד לואיס המילטון (משמאל), ואלטרי בוטאס (מימין). רויטרס
מוכנים להכרעה דרמטית. ניקו רוזברג, במרכז, כשמשמאלו לואיס המילטון/רויטרס

לואיס המילטון או ניקו רוזברג: מי יהיה אלוף העולם לשנת 2014 בפורמולה 1? את התשובה לכך נקבל מחר (ראשון, 15:00, ספורט 5 לייב) במירוץ הסיום של העונה באבו דאבי, כאשר אחד מצמד נהגי מרצדס יוכתר כאלוף החדש. רוזברג הגרמני, שרוצה אליפות עולם ראשונה בקריירה, יזנק שוב מהפול פוזישן בידיעה שניצחון במירוץ יספיק לו רק אם יריבו הגדול יסיים שלישי ומטה. המילטון הבריטי, שיזנק שני, יודע שאם ישמור על המקום הזה עד קו הסיום יוכתר בפעם השנייה, אחרי שעשה זאת ב-2008.

רוזברג, מלך הפול פוזישנים של הסבב, קבע את ההקפה המהירה ביותר במקצה הדירוג היום, עם זמן של 1:40.480 דקות. היה זה פול שלישי שלו ברציפות ו-11 העונה, אבל רק בשלושה מקרים קודמים העונה הוא גם ניצל את ההצלחה במקצה הדירוג לניצחון במירוץ עצמו. מחר הוא יצטרך לעשות זאת בפעם הרביעית, במירוץ בו יוענק ניקוד כפול.

ואלטרי בוטאס הפיני יזנק שלישי, חברו לוויליאמס פליפה מאסה רביעי, דניאל ריקיארדו חמישי וסבסטיאן פטל, אלוף העולם שיעבור בתום העונה מרד בול לפרארי, יזנק מהמקום השישי.

דירוג הנהגים (מירוץ אחד לסיום העונה):

1. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 334 נקודות
2. ניקו רוזברג (גרמניה, מרצדס) 317
3. דניאל ריקיארדו (אוסטרליה, רד בול) 214

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully